Gjest Gurilise Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Jeg har nettopp begynt å treffe en fyr, vi holder på å bli kjent, og jeg synes ofte at det kan være moro å spille spill slik at man blir kjent på en annen måte enn om man bare sitter og prater og drikker kaffe eller vin. Er det noen som har tips til spill som kan være morsomme for to personer? Spørrespill er kanskje ikke det mest givende for å bli kjent, og "fire på rad"-typen blir kanskje litt i kjedeligste laget. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Altså..folk ER jo forskjellig. Men jeg må si at dersom jeg hadde datet en fyr for å bli kjent, så ville han ramlet temmelig raskt i kategorien "sær nerd" om han dro frem et monopol...eller yatzy..ludo...sjakk. Frimerkesamlingen... *lister meg ut av tråden* 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Altså..folk ER jo forskjellig. Men jeg må si at dersom jeg hadde datet en fyr for å bli kjent, så ville han ramlet temmelig raskt i kategorien "sær nerd" om han dro frem et monopol...eller yatzy..ludo...sjakk. Frimerkesamlingen... *lister meg ut av tråden* Jeg elsker brettspill og yatzy og sånt så jeg hadde blitt kjempebegeistret! ) 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Rummy (rummikub) fungerer bra for to personer. Scrabble også. 0 Siter
Angustia Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Altså..folk ER jo forskjellig. Men jeg må si at dersom jeg hadde datet en fyr for å bli kjent, så ville han ramlet temmelig raskt i kategorien "sær nerd" om han dro frem et monopol...eller yatzy..ludo...sjakk. Frimerkesamlingen... *lister meg ut av tråden* ''Altså..folk ER jo forskjellig. Men jeg må si at dersom jeg hadde datet en fyr for å bli kjent, så ville han ramlet temmelig raskt i kategorien "sær nerd" om han dro frem et monopol...eller yatzy..ludo...sjakk. Frimerkesamlingen... *lister meg ut av tråden*'' Enig :-) Humrende utlisting fra tråden fra 0 Siter
Orio Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Altså..folk ER jo forskjellig. Men jeg må si at dersom jeg hadde datet en fyr for å bli kjent, så ville han ramlet temmelig raskt i kategorien "sær nerd" om han dro frem et monopol...eller yatzy..ludo...sjakk. Frimerkesamlingen... *lister meg ut av tråden* Frimerkesamlingen: Jeg hadde sett etter nødutgangen. Ellers hadde interesse for brettspill/kortspill gitt pluss i boka for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.