Gå til innhold

Noen andre som reagerer på reklamen?

Anbefalte innlegg

Reklame for kondomeriet, ei dame som kjører over noe slik at det dirrer i underlivet, også "ingenting kommer av seg selv" Kondomeriet - orgasmegaranti".

Synes det er forkastelig! Hva med familier som sitter sammen og ser på tv om kvelden, det må da være rimelig flaut for både den ene og andre..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346223-noen-andre-som-reagerer-p%C3%A5-reklamen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vil heller ikke bli prakket på med slikt.

Jeg synes også at det er forkastelig. Har et barn som snart er tenåring. Hun synes ikke det var gøy og skjønte ikke helt poenget heller. Sex skal snakkes om ja, det gjør vi også. Men orgasme er litt for tidlig å gå dypt inn på.

Vi vil iallefall ikke måtte snakke om sex når vi har tenkt å kose oss sammen forann tv for å se et program. Den praten tar vi i andre settinger.

Gjest vil heller ikke bli prakket på med slikt.

Jeg synes også at det er forkastelig. Har et barn som snart er tenåring. Hun synes ikke det var gøy og skjønte ikke helt poenget heller. Sex skal snakkes om ja, det gjør vi også. Men orgasme er litt for tidlig å gå dypt inn på.

Vi vil iallefall ikke måtte snakke om sex når vi har tenkt å kose oss sammen forann tv for å se et program. Den praten tar vi i andre settinger.

Gjest vil heller ikke..

Jeg synes den er gøyal og her skjemmes vi heldigvis ikke over å se slikt...vi lever tross alt i 2010.....

Tør jeg spørre hvor gamle ungene dine er? Min jente på 12 år har ikke fått høre hele prosessen med orgasmer enda, vi har nok med å snakke om sex mellom to som elsker hverandre.

Vi ønsker ikke å måtte ta opp dette teamet når vi skal kose oss forann et tvprogram.

Annonse

Gjest vil heller ikke..

Gøyal reklame som fikk hele gjengen til å gapflire høyt, og de minste flirte med, uten å skjønne hva som var morsomt!

:0)

Fortell meg hvor gamle dine barn er. Hvor store er barna som forstår reklamen riktig og hvor små er barna som synes det er morsomt? Min 7 åring ville syntes det var morsomt. Min 12 årige datter synes det var ekkelt og skjønte ikke hele poenget enda.

Onsdag1365380628

Tør jeg spørre hvor gamle ungene dine er? Min jente på 12 år har ikke fått høre hele prosessen med orgasmer enda, vi har nok med å snakke om sex mellom to som elsker hverandre.

Vi ønsker ikke å måtte ta opp dette teamet når vi skal kose oss forann et tvprogram.

''Tør jeg spørre hvor gamle ungene dine er''

Min yngste er 13 og vet godt hva orgasme er, ihvertfall i teorien. Det har dem snakket om på skolen. Jeg har heller ikke hatt noen problem med å forklare hva det var, om hun hadde spurt.

Fortell meg hvor gamle dine barn er. Hvor store er barna som forstår reklamen riktig og hvor små er barna som synes det er morsomt? Min 7 åring ville syntes det var morsomt. Min 12 årige datter synes det var ekkelt og skjønte ikke hele poenget enda.

Hvorfor er det viktig? Folk er forskjellige, barn oppdras forskjellig. Du reagerer negativt, sender signal om at dette er fysj, orgasme er skumle greier.

Vi snakker åpent om det meste her og har alltid gjort det. Barna reagerer ikke negativt og alder har lite med det å gjøre.

Nei, den har jeg ikke reagert på. Det kommer da stadig vekk sex-hentydninger (og mer direkte kommentarer) i ymse programmer som vi ser sammen med sønnen vår på snart 13 - fra "Two and a half men" til "Nytt på nytt" og "Torsdag kveld fra Nydalen". Det er endel av livet og jeg er glad jeg ikke er som mine foreldre som ble flaue oveer det meste...

Jeg synes det er verre at det i gårsdagens Big Bang ble gjort til et underholdningsinnslag at alle medvirkende snakket om det første de hadde stjålet som barn!

Jeg vil tro de aller fleste 12-åringer godt vet hva orgasme er. Det er utrolig naivt å tro noe annet.

Annonse

hidi, the scorpion

Ja huff og huff... tenk om en FAMILIE reagerer på den... DET hadde vel vært en 1000 kr tips sak for VG?

Hva hvis _mange_ reagerer? Jeg personlig hater all form for reklame, burde være totalt forbudt:(

Alkohol og røykreklame ble forbudt, lurer på hvor lang tid det går før forbudet også omfatter fastfood industrien?

hidi, the scorpion

Det "noe" hun kjører over er en ferist, og jeg synes reklamen er herlig!!!

Hva er så galt med at familien får vite om orgasmer og selvtilfredsstillelse? Det er jo en fantastisk og naturlig ting :)

Absolutt fantastisk.

Synes reklamen er utrolig stupid:(

Men det synes jeg om all reklame. Denne er bare motbydelig.

Gjest vil heller ikke

Hvorfor er det viktig? Folk er forskjellige, barn oppdras forskjellig. Du reagerer negativt, sender signal om at dette er fysj, orgasme er skumle greier.

Vi snakker åpent om det meste her og har alltid gjort det. Barna reagerer ikke negativt og alder har lite med det å gjøre.

Jeg sender ikke signal om at det er skummelt eller ekkelt. Det er barnet selv som reagerer slik. vi sitter ikke og ler forann tvreklamen . Barnet blir brydd og vet ikke helt hva hun skal gjøre .Kjempeflau. Hun er absolutt ikke klar for å få sex inn i stua via tv enda. Og for min egen del så vil jeg ikke at ting skal være hemmelig, men heller ikke ha det inn som reklame på en kveld vi sitter og skal kose oss forann tv. Slike forklaringer som sex trenger bør taes i helt andre settinger.

Derfor spør jeg om alder. Hvis du har større barn som er kommet i ungdomskole alder stiller nemlig saken seg anderledes enn det jeg prøver å fremstille med mitt svar.

Hvis du har barn overhodet da?

Gjest vil heller ikke

Jeg vil tro de aller fleste 12-åringer godt vet hva orgasme er. Det er utrolig naivt å tro noe annet.

Orgasme som tilfredstillelse av seg selv har vi ikke tatt opp enda. Vårt barn synes at sex er flaut enda, er ikke helt der hvor det er interessant tema. Hadde hun vært litt større så er saken enn annen. På ungdomskolen begynner interessen ofte å ta seg opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...