Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det fins hårparfyme. Å vaske håret minimum annenhver dag og ikke oppholde seg i røykluft og matos, hjelper på. :)

Hårparfyme, det har jeg ikke hørt om. Er det vanlig?

Men jeg møtte ei jente som man kunne lukte at håret luktet veldig godt på litt avstand, og det vil jeg at mitt hår også skal gjøre. Lurer på hva hun hadde brukt.

Oppholder meg ikke i matos og sånt.

Gjest segtfes

Men jeg møtte ei jente som man kunne lukte at håret luktet veldig godt på litt avstand, og det vil jeg at mitt hår også skal gjøre. Lurer på hva hun hadde brukt.

Jeg syns ofte at frisørshampo og produkter lukter mer og bedre enn vanlig shampo. Men det er ganske dyre produkter, da. Om en kjøper på nettet får en det vel en del billigere. Tror frisøren selger hårparfyme. Jeg fikk en dæsj med det da jeg var der en gang.

Gjest Dolores77

Håret mitt dufter kjempegodt når jeg vasker det med Herbal Essences Fruit Fusion :)

Hvis du ikke vasker håret hver dag og har langt hår er et triks å flette håret mens det er nyvasket. Da vil det dufte nyvasket også når du tar ut fletten etter et par dager :)

Håret mitt dufter kjempegodt når jeg vasker det med Herbal Essences Fruit Fusion :)

Hvis du ikke vasker håret hver dag og har langt hår er et triks å flette håret mens det er nyvasket. Da vil det dufte nyvasket også når du tar ut fletten etter et par dager :)

Ja, men da vil det også krølle seg i litt rare kreppkrøller:-)

Altså tipset ditt er å bruke en sterkt parfymert sjampo. Liker ikke herbal fordi det er så sterke kjemikalier i den, tror jeg.

Kanskje jeg må ha noe sånn leave-in kur i det. Hm..

Annonse

Jeg syns ofte at frisørshampo og produkter lukter mer og bedre enn vanlig shampo. Men det er ganske dyre produkter, da. Om en kjøper på nettet får en det vel en del billigere. Tror frisøren selger hårparfyme. Jeg fikk en dæsj med det da jeg var der en gang.

Jeg vil ha hårparfyme!

Gjest Dolores77

Ja, men da vil det også krølle seg i litt rare kreppkrøller:-)

Altså tipset ditt er å bruke en sterkt parfymert sjampo. Liker ikke herbal fordi det er så sterke kjemikalier i den, tror jeg.

Kanskje jeg må ha noe sånn leave-in kur i det. Hm..

Men du snakket om å bruke hårparfyme, tror det er bedre med parfymert shampoo jeg da :) jeg har ikke reagert på denne, den er basert på naturlige ingredienser og dufter himmelsk... flere menn har sniffet på håret og bare sagt mmmmmmmmm

og bølger er jo bare så fint, håret ser luftig og nyvasket ut :)

Gjest Dolores77

Syns ikke frisørshampooene lukter så godt,

Herbal Essenses - det er god lukt det :) Og håret blir så flott av det!

Men du snakket om å bruke hårparfyme, tror det er bedre med parfymert shampoo jeg da :) jeg har ikke reagert på denne, den er basert på naturlige ingredienser og dufter himmelsk... flere menn har sniffet på håret og bare sagt mmmmmmmmm

og bølger er jo bare så fint, håret ser luftig og nyvasket ut :)

Jeg liker ikke sodium laureth sulfaten som er i mange sjampoer.

Annonse

Å, når jeg så du hadde svart, tenkte jeg at du skulle komme med et supertips til produkt, for jeg innbilder meg at du er frisør:-)

hehe jeg er lærling :P

Men et produkt jeg syns lukter herlig er trilliant fra sebastian.. En shine og varmebeskyttende spray..

Shampoene, balsamene og hårkurene fra sebastian lukter også veeldig godt =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...