Gå til innhold

Ingen posetive følelser...

Gjest Lei av hat, sinne og ensomhet.

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av hat, sinne og ensomhet.

Hei. Jeg lurer på hva som egentlig feiler meg. Jeg kan ikke huske sist jeg tenkte en god tanke om familie og venner. Om noen i familien tar kontakt med meg via f.eks. telefon/sms, føler jeg bare sinne. Hvorfor må de absolutt plage meg? Jeg er snart 30 år og singel. Har altid vert singel, og er redd for å gå inn i et forhold med tanke på at jeg kanskje etter en liten tid vil føle det samme ovenfor min eventuelle partner. Men samtidig føler jeg meg ensom. Savner noen som er glad i meg. Savner noen å vere glad i. Jeg sliter ofte med søvnen pga at jeg ligger å tenker på dette til langt på natt. Når jeg endelig får sovnet, våkner jeg opp deprimert. Skulker jobben. Orker ikke gå ut døren. Andre ganger biter jeg det i meg og putter på meg masken slik at alle tror jeg er like glad. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346256-ingen-posetive-f%C3%B8lelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det også slik, men synes det hjelper å fokusere på sunn livsstil; være bevisst på kosthold og mosjon. Merker at når jeg trener og setter meg mål, blir jeg mer fornøyd med meg selv og bryr meg mindre om andre (på en negativ måte). Jeg tror det handler om selvbilde og at man ikke trives med seg selv og livet sitt. Men det kan jo også hende at du har en behandlingsrtrengende depresjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...