Gå til innhold

Noen som har en jobb til meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Jobbsøker

Jeg er 37 år og kvinne.

Det må sies at jeg ikke er stabil. Noen dager er jeg for syk til å gjøre noe som helst, bortsett fra det aller nødvendigste.

Noen dager må jeg være hjemme fra jobben pga sterk selvforrakt, paranoia og triste, negative tanker og følelser.

Noen dager må jeg være hjemme fordi jeg har sterk hodepine.

Noen dager må jeg være hjemme pga smerter og problemer som kommer av andre fysiske sykdommer jeg har.

Men noen dager er jieg i god form, og da møter jeg selvsagt på jobben! Og det beste av alt, jeg har store barn og kommer aldri mer til å gå gravid eller være hjemme pga småbarnsforkjølelse.

Kan godt fortelle mye mer, (slik som utdannelse og tidligere arbeiderfaring) men først vil jeg høre om det overhodet er noen interesse hos noen arbeidsgivere for å ansette meg.

Ikke det nei? Tenkte meg nesten det...

Ingen vil jo ha slike som meg i arbeid, langt mindre gi meg fast jobb.

Da får vi bare håpe at NAV gir meg økonomisk kompensasjon for tapte arbeidsinntekter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346260-noen-som-har-en-jobb-til-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bondenpå hauen

Jeg ville da heller gått ut med de positive sidene ved deg selv i første omgang. Jeg har folk i arbeid på gården min i perioder. Å det jeg er mest interessert i er at jobben blir gjort! Å dette gjelder nok de fleste arbeidsgivere. Det er ganske normalt å gå på jobb både med smerter, hodepine, forkjølelse og det som er....

Noen dager er en mer stille på jobb, andre dager sprudler en. En kan aldri være på topp hele tiden, men det er viktig å gjøre sitt beste uansett dersom en skal lykkes i arbeidslivet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...