Gjest rådsøker fra vest, Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 jeg er ei kvinne snart 40, gift i mange år, vi har det godt på alle måter men sexen spiller meg et puss, jeg blir kåt på han men lysten blekner når han berører meg der nede, og når han kommer inn i meg så er det vondt og sprenger og jeg tisser på meg for det..... utstyret hans er stort så jeg har tenkt på det kan være grunnen, men jeg har bulimi også og føler meg ikke bra nok, jeg kan ikke gi han det han trenger og har tenkt på skilsmisse så han blir fri til å få en kvinne som kan tilfredstille han sexuelt. vi har snakket om det og han sier jeg er den eneste for han men jeg tror ikke på det og føler at jeg holder han fanget,for han trenger sex han også, men kan noen hjelpe meg først??? . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/346283-tenner-ikke-p%C3%A5-mannen-minhjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.