Gå til innhold

Dersom noen tar livet sitt mens de er innlagt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for svar

Merkelig spørsmål. Men kom til å tenke på en gang jeg var innlagt. Da var det en eldre dame som kollapset i gangen med hjertestans. Jeg ble jaget inn på rommet og måtte sitte der alene til ambulansen hadde fjernet damen fra avdelingen. En liten time senere fikk jeg lov til å komme ut igjen.

Gjest trist jente

Merkelig spørsmål. Men kom til å tenke på en gang jeg var innlagt. Da var det en eldre dame som kollapset i gangen med hjertestans. Jeg ble jaget inn på rommet og måtte sitte der alene til ambulansen hadde fjernet damen fra avdelingen. En liten time senere fikk jeg lov til å komme ut igjen.

Ja, det er kanskje et merkelig spørsmål, men det er jo et faktum at slikt skjer.

Angående ambulanser og jaget inn på rommene - jeg har ofte vært årsaken. Ikke veldig lett å gå inn i stuen igjen når jeg vet at alle fikk det med seg.

Det er jo kun dersom personen tar livet sitt på rommet at pasientene blir helt skjermet. Vet en som hengte seg på røykerommet og det var en pasient som fant henne.

Gjest Svarttrost

Ja, det er kanskje et merkelig spørsmål, men det er jo et faktum at slikt skjer.

Angående ambulanser og jaget inn på rommene - jeg har ofte vært årsaken. Ikke veldig lett å gå inn i stuen igjen når jeg vet at alle fikk det med seg.

Det er jo kun dersom personen tar livet sitt på rommet at pasientene blir helt skjermet. Vet en som hengte seg på røykerommet og det var en pasient som fant henne.

Håper du holder ut trist jente, syntes dette spørsmålet var skummelt jeg... *holderundt*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...