Gå til innhold

Dette tror jeg ikke på :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du kan til og med får statsstøtte for det, hvis du samler nok mennesker til å stifte ditt eget trossamfunn!

;-)

Med vennlig hilsen

Tenk deg å være mulla eller erkebiskop i verdensreligionen "Sjokolade gir ikke depresjon" :-)

hidi, the scorpion

Det fine med demokratier som Norge er at det er trosfrihet. Vi kan selv velge hva vi vil tro på, og hva vi ikke vil tro på.

''Det fine med demokratier som Norge er at det er trosfrihet. Vi kan selv velge hva vi vil tro på, og hva vi ikke vil tro på.''

Og det gjelder vel også troen på Jesus;)

Takk;)

Annonse

marlenexxx27

Det finnes forskning som bekrefter nesten enhver tenkelig påstand.

Det er jo en av de beste bevisene på at forskning kan være uintelligent, falsk, usann og meningsløs, og motivert av synsing, tro, politikk og markedskrefter.

Da er det jo merkelig at uttrykket "vitenskapelig dokumentert" liksom skal være et slags kvalitetsstempel...

Gjest forskning

Det jeg lurer på er hvordan de kan vite om de spiser mer sjokolade fordi de er mer deprimerte, eller er mer deprimerte fordi de spiser mer sjokolade.

mvh

Jeg tror de tok noen udeprimerte, som ikke gikk på ad, og gav dem sjokolade. Men de kan ikke vite sikkert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...