Gjest Veier nå 70 kilo. Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Jeg har gått ned 15 kilo på Reductil og jeg har brukt Reductil i 1 år som er tillatt grense å gå på reductil. Samtidig har jeg lagt om kostholdet, kuttet ut snopespising og junkfood i hverdagene, og trener to ganger i uken. Jeg er livredd for å gå opp igjen i vekt, har hørt at 80% av de som har brukt Reductil går opp igjen i vekt fordi kroppen "husker" vekten den var på og vil etterstrebe å komme tilbake til den vekten, med mindre man klarer å holde vekten man har gått ned i 1 år - da vil det stabilisere seg. Er det noen som har opplevd det? 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Tror det tar noen år å stabilisere seg, det viktigste er å legge om sine kostvaner og trene regelmessig, en halvtime mosjon hver da,g drikk mye vann og unngå søtsaker ukedagene. Spis regelmessig og fiberrikt. Nå er reductil ute av markedet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.