Gå til innhold

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/bolig/artikkel.php?artid=10004804

Pollenallergikere anbefales å vaske katta for pollen. Istedet for allergi får man da gratis opphold på kirurgisk i tre uker, med rekonstruert ansikt. Hilsen pus...

*rister på hodet* Husker tanta mi måtte vaske katta for han hadde vært under bilen og blitt klint ned med olje. Han kunne dødd av å slikke den i seg. Så hun tok sånne hansker som brannmenn bruker, og satte katta FAST i tapetet i dusjen rett og slett. Og der stod den og skreik som en galning med alle fire stive og samtlige klør langt inn i gipsveggen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346517-vask-kj%C3%A6ledyrene-for-pollen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest FruH

Husker da jeg måtte vaske pusen min. Han hadde vært i reiseburet sitt og gjort fra seg en saftig kladd der inne som han senere satte seg oppi. UÆKsj..... Vel hjemme mått katten vaskes. Gjett hvem som fikk den jobben........Inn i dusjen med katten mens han sto og hylte der inne. Hånda inn gjennom en ørliten sprekk og fikk hektet av dusjen skrudd på med passe varmt vann. Katten stakkar for rundt som en gal inne i kabinetten mens han gjorde sitt beste for å klatre opp veggene. Nå all møkka var slylt vekk var det å vaske katten. Da var han så glad for at spruten ble slått av at han sto "nesten stille". Og så var det samme greia igjen da såpa skulle skylles vekk. Hyl og mjauing til den store medaljen. Da jeg endelig tok katten ut for å tørke den var den sjokkskada, tror jeg. Helt død. Tørka han godt, og pakka han inn i et tykt frottehåndkle og la han oppi kosestolen. I mens vasket mannen hele dusjkabinettet etter oss, og etterpå var han ute og spylte rent og vasket reiseburet. Men katten har iallefall ikke gjort fra seg i buret flere ganger. og et par ganger har jeg tilogmed funnet han snorkende på badet under servanten. Akkurat der hvor varmekablene varmer mest. Så han har kommet seg etter den noe ublide behandlingen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...