Gjest liker å være anonym Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Leste et innlegg her om at AP var regnet som tung medisinering. Hva menes egentlig med det? Selv bruker jeg Zeldox men føler meg ikke dopet eller "tung". Føler meg riktig så bra faktisk:) 0 Siter
Unni23 Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Valium er tung medisin, ellers er det medisinering med benzodiner som regnes som heavy. 0 Siter
serenity777 Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Nozinan er skikkelig moskvadop. (slang brukt av narkomane, treffende da sovjet fantes) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Det er et mediabegrep. Det finnes ingen definisjon på det. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Valium er tung medisin, ellers er det medisinering med benzodiner som regnes som heavy. Man sikter nok til medisiner som kan gi mye og ubehagelige bivirkninger. Jeg ble sur på en nevrolog fordi hun omtalte Lithionit som tungt og giftig. Jeg har ikke bivirknger - og jeg bruker i tilleg Seroquel, Lamictal og Rivotril (mot epilepsi). Så jeg er hardt medisinert mot både psykdom og sykdom. Men jeg vil si at hardt medisinert betyr grundig medisinert. Om medisin gjør folk trøtte og sløve - ville jeg sagt enten feilmedisinert eller bivirkninger. Det viktigste er jo at man har det bra på de medisinene man bruker, hva enn de heter! Rivotril blir av mange ansett osm tung, jeg opplever det ikke sånn. Sånne begreper kan man egentlig diskutere i eninga. 0 Siter
Gjest jhhds Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Valium er tung medisin, ellers er det medisinering med benzodiner som regnes som heavy. Valium er da ikke tung medisin. Men det er sterkt vanedanende og en bør derfor ikke bruke det. 0 Siter
Gjest liker å være anonym Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Det er et mediabegrep. Det finnes ingen definisjon på det. Takk for svar:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.