Gå til innhold

Hva er "tung" medisinering?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nerda

Valium er tung medisin, ellers er det medisinering med benzodiner som regnes som heavy.

Man sikter nok til medisiner som kan gi mye og ubehagelige bivirkninger. Jeg ble sur på en nevrolog fordi hun omtalte Lithionit som tungt og giftig. Jeg har ikke bivirknger - og jeg bruker i tilleg Seroquel, Lamictal og Rivotril (mot epilepsi). Så jeg er hardt medisinert mot både psykdom og sykdom. Men jeg vil si at hardt medisinert betyr grundig medisinert. Om medisin gjør folk trøtte og sløve - ville jeg sagt enten feilmedisinert eller bivirkninger. Det viktigste er jo at man har det bra på de medisinene man bruker, hva enn de heter! Rivotril blir av mange ansett osm tung, jeg opplever det ikke sånn.

Sånne begreper kan man egentlig diskutere i eninga.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...