Gå til innhold

Gå på konsert alene?

Anbefalte innlegg

Gjest kahloli

En veninne av meg har konsert i kveld på et lite sted. Hun sendte invitasjon ut på facebook hvor litt over 20 har bekreftet at de kommer. (ikke så mange med tanke på hvor mange det er invitert, men likevel ok mange).

Jeg har bekreftet og sagt jeg kommer, men hun som jeg hadde regnet med å gå sammen med kunne ikke likevel. Så nå står jeg på en måte helt alene. Kommer sikkert til å møte på noen bekjente, men er redd det vil bli unaturlig å ta kontakt med dem, og at jeg kommer til å se ut som en taper...

Ville dere gått alene? Ville dere føle dere forpliktet til det når dere i prinsippet kan? Dette er hennes første konsert her, jeg har ikke kjent henne lenge, men ønsker å opprettholde/utvikle vennskapet. Så vil gi godt inntrykk.

Men synes det er så skummelt å gå alene .....;)

Hva ville dere tenkt dersom dere så noen komme alene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346584-g%C3%A5-p%C3%A5-konsert-alene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest segunda

Ja, jeg ville gått alene. Jeg har fkere ganger værrt både på kino og konsert og teater alene - det er da virkelig noen av de ting man med fordel kan gjøre alene også :-)

Det er jeg helt enig i. Jeg reiser noen ganger alene og går da gjerne på konserter, teater etc. Har ingen problemer med det. Kan velge helt fritt hva jeg vil se på;-)

jubalong70

Jo. Jeg gikk. Og er glad for det, møtte noen bekjente jeg kunne sitte sammen med, så er glad dere backet meg opp.:)

Ingen som så rart på meg heller;)

Så flott!!! Som regel så er det vi selv som synes vi "ser merkelige ut" om vi kommer et sted alene. Ingen andre tenker over det :)

Var konserten bra?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...