Gå til innhold

Prikking og nummenhet i høyre side

Anbefalte innlegg

Gjest Knut82

Jeg stiller spørsmålet på vegne av min mor; hun er 56 år gammel, ikke røyk men liker å ta seg et glass vin++, hun trener innimellom på helsestudio og liker å gå turer, men pga et kranglete kne og travel hverdag er det i varierende grad. Hun jobber mye, og er svært sosial, og er gla i god mat, ikke overvektig, men hun sliter en del med søvnløshet og har i perioder brukt innsovningstabletter. Har vært stort sett ved normal helse i alle år, ingenting alvorlig eller "unormalt" såvidt jeg vet (bortsett fra en underlivsoperasjon). Men for en tid tilbake fortalte hun at hun plages av prikking og nummenhet i høyre side og ben, og at dette har pågått i et ar år. når hun har tatt det opp med legen har han avfeid det og sagt at han ikke har hørt om lignende og at det ikke er noe. Jeg derimot har iforbindelse med utdannelsen min lest en del om hjernen, nerver, kroppens sikulasjonsystem m.m. og at dette nettopp er symptom på flere alvorlige og mindre alvorlige sykdommer. Vil dere være snill å gi råd i forhold til dette, hva kan det være og hva bør hun gjøre, kan det være alvorlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346597-prikking-og-nummenhet-i-h%C3%B8yre-side/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...