Gå til innhold

Barbering av katt


Pus123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er så forskjellig pris i fra plass til plass, så det er kansje bedre å søke opp en klinikk i nærheten av der du bor og sjekka hva de tar.

det finnest jo så masse idag, dyreklinikker, dyrespa, dyrepleiere med klinikker osv, som går mer på skjønnheten på dyret enn på helsa, så det kan variere veldig mye i pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest katter er kule

Du bør ringe rundt og sjekke hva dette koster. Det koster ikke all verden.

Men jeg må bare få si at du for all del ikke må prøve å klippe katten selv. Det er vanskelig og du kan veldig lett klippe katten rett i huden!

Husk å børste katten din gjerne flere ganger i uken når pelsen begynner å vokse ut igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøv og vær litt hyggelig av og til

Litt bensin og en fyrstikk, så er kreket hårløst.

Nesten gratis er det også.

Er du 15 år? De fleste av dine innlegg viser en svært umoden mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EvyM

Da vi hadde katt pleide vi å bedøve den hos dyrlegen. Så klippet jeg den med saks. Ble jo ikke så veldig pent da. Måtte være veldig forsiktig pga huden er så - hva skal jeg si - bevegelig? Men hadde ikke noe valg annet enn å gjøre dette av og til. Den var så langhåret og HATET og bli greidd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord3

Litt bensin og en fyrstikk, så er kreket hårløst.

Nesten gratis er det også.

Du prøver kanskje å være morsom, men slikt virker både usmakelig og umodent for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du 15 år? De fleste av dine innlegg viser en svært umoden mann.

Beklager det korte svaret, men Paradise Hotel var i startgropa så jeg måtte skynde meg. De har fått inn ei 26 år (going on 40) gammel cougar med størrelse 41 i sko og en kjeft som ikke er til å stanse.

Jeg må bare presisere at jeg er veldig moden selv om jeg har vært 15 siden jeg begynte å dole for over 10 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager det korte svaret, men Paradise Hotel var i startgropa så jeg måtte skynde meg. De har fått inn ei 26 år (going on 40) gammel cougar med størrelse 41 i sko og en kjeft som ikke er til å stanse.

Jeg må bare presisere at jeg er veldig moden selv om jeg har vært 15 siden jeg begynte å dole for over 10 år siden.

Med 41 i sko også altså?

Du passer nok bedre sammen med Sheila ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...