EnolaGay Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Jeg sliter. Jeg finner ikke klær jeg har lyst på!! AW! Og så er jeg en helt aldeles håpløs størrelse midt i mellom 40 og 42. Alt er for lite eller har rar fasong som gjør at buksene glipper i midjen eller bluser strammer over puppene. Er det meningen jeg skal gå naken i sommer?? *synes synd i meg selv* (Digger å ha luksusproblemer!) :0D 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Det er vel mer vanlig å varierer mellom to (eller flere) størrelser enn alltid å bruke samme? Tross alt varierer størrelsene veldig mellom ulike klesmerker. Selv varierer jeg mellom 38, 40, 42 og 44! Har uansett stappfulle klesskap og "aldri noe å ha på meg" 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Hehehe, dette var vel omtrent det innlegget jeg tenkte å skrive før i dag. Er også midt mellom 40 og 42. Litt brei over ryggen slik at 40 er for trang og 42 for potetsekk. Er høy, så alle jakker er for høye i livet og for korte i armene. Topper/skjorter med empireliv legger seg midt over puppene. osv osv. I tillegg hater jeg å shoppe. Sukk. :-P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.