Gå til innhold

Jeg trenger nok litt hjelp igjen

Anbefalte innlegg

Jeg er så redd. Tror jeg har gått på en stor smell. Og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg igjen denne gang ... Alle mine behandlere har sluttet, og jeg har måttet klart meg selv den siste tiden.

Det er ikke så lett lenger. Jeg sliter med veldig stor angst. Jeg ble mistbrukt av min far i over 15 år. Nå lever jeg sammen med en alkoholiker (som også røyker hasj og tar kokain.). Jeg har en sønn på snart 2 år. Eneste annen familie jeg har er min mor, som lider depersjon. (så jeg kan ikke plage henne med mitt...). Venner har jeg ikke.

Jeg vet ikke helt hva som har skjedd med meg. Men, det er akkurat som at jeg har gått helt tom nå. Jeg tror ikke jeg klarer stort mer. jeg er så redd for at det kommer til å gå helt galt snart. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det eneste jeg kom på til hjelp var doktor online. (Jeg var ofte her for flere år siden...). Jeg klarer ikke å se noe poeng i noe lenger. Jeg angrer på hele mitt liv. til og med at sønnen min ble født. men mest av alt anger jeg på at jeg ikke gjorde et mer seriøst forsøk på å ta livet mitt da jeg hadde mulighet. jeg er totalt bortkastet.

jeg mener ikke å klage, men jeg føler meg skikkelig dårlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346809-jeg-trenger-nok-litt-hjelp-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ingen nick

Kjære deg! Du trenger virkelig hjelp, først og fremst til å flytte fra denne rusavhengige mannen, ta kontakt med det lokale krisesenter for kvinner, der kan de hjelpe deg videre på veien til å få et bedre liv.

Her finner du oversikt over sentrene i Norge

http://www.noabuse.no/so/kri.htm

Gjest second hand

''Nå lever jeg sammen med en alkoholiker (som også røyker hasj og tar kokain.). Jeg har en sønn på snart 2 år.''

Kom deg bort fra mannen du bor sammen med. Tenk på sønnen din! Vil du at han skal vokse opp i et hjem med en rusmisbruker? Ta kontakt med fastlegen din eller andre hjelpeinstanser. Sånn kan det ikke fortsette.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...