Gå til innhold

Har du laseroperert øynene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest verinoca

Gjorde det for 5 år siden, og er stort sett fornøyd. Ser ikke helt perfekt, men er ikke på noen måte avhengig av linser eller briller, så det er en stor lettelse.

Litt skummelt var det ja, må innrømme det. Men utrolig fort gjort, tipper det tok under to minutter pr øye.

Gjest Elextra

Har både venner og nær familie som har gjort det, og alle er meget fornøyd.

Nå er det noen år siden de gjorde det, og det var ganske smertefullt, men har hørt det er langt mindre smertefullt i dag.

Disse undersøkte meget nøye hvem de gjorde det hos, og det ville jeg også gjort.

black wealch

Har både venner og nær familie som har gjort det, og alle er meget fornøyd.

Nå er det noen år siden de gjorde det, og det var ganske smertefullt, men har hørt det er langt mindre smertefullt i dag.

Disse undersøkte meget nøye hvem de gjorde det hos, og det ville jeg også gjort.

Det er ikke vondt. Kun litt "ekkelt", og det lukter svidd..

Så litt tåkete i et døgn, deretter perfekt syn.

Gjest Ulvinnen

Jeg har vurdert å ta operasjonen. Men etter å ha hatt samtaler med to ulike klinikker som anbefalte hver sin metode og kritiserte den andres metode nord og ned, så våger jeg rett og slett ikke. Når jeg ikke har medisinsk kompetanse og begge kom med gode argumenter for sin metode og mot den andre, så tar ikke jeg sjansen.

Men ønsker deg lykke til.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...