Gå til innhold

leamus i låret og musklesvikt

Anbefalte innlegg

Gjest jente 1982-mod

jeg har i flere år hatt muskelsvikt i mitt høyre lår. det er 5 cm tynnere enn det venstre. har gått til lege for dette, men de har ikke funnet ut noe. i det siste mnd har jeg hatt rykkninger i låret nærmest kneet på venste side. dette er veldig ubehagelig og plagsomt. er det en feil med en nerve og hva kan jeg gjøre for forhindre det? kan det i det hele tatt være en nerve som det er noe feil med siden jeg har muskelsvikt. har vært innlagt på nevrologisk avd på bss for 2 år siden. tror ikke de klare å finne ut noe mer men jeg er virkelig desperat!! takk for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34689-leamus-i-l%C3%A5ret-og-musklesvikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Muskelsvikten og reduksjonen i omkrets du beskiver virker reel. Hva som er årsaken kan jeg nok ikke fastslå pr. brev når man ikke har lykkes med dette da du ble utredet av nevrolog.

Hvis du opplever en endring i din situasjon f.eks. en tydelig økning i muskelrykninger ("lemus"), kan det kanskje være aktuelt med en fornyet vurdering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...