Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke. Jeg har spist lefse, peanøtter og marsipankake til frokost, så noe annet tror jeg er på sin plass.

Jeg har liggende noen wienerpølser og så har jeg Hattings pølsebrød. De eneste brødene som duger. Resten er skrap.

Jøsses.. hvor er kona? :o)

I dag skal jeg ha min egenkomponerte "spinatkylling". Det er spinatputer, mais, paprika, sukkererter, purre el rødløk, hvitløk, salt og pepper jeg heller en boks hakka tomakter over. bruner kyllingefilet raskt i panna med chilipulver og grillkrydder. Legger kyllingen på blandingen, har ost på og steker i ovnen i 40 min på 220 grader. serverer med fullkornspasta. sunt, godt og metter lenge. :)

I morgen skal vi ha lasagne eller hjemmelagde burgere av karbonadedeig.

Annonse

I dag skal jeg ha min egenkomponerte "spinatkylling". Det er spinatputer, mais, paprika, sukkererter, purre el rødløk, hvitløk, salt og pepper jeg heller en boks hakka tomakter over. bruner kyllingefilet raskt i panna med chilipulver og grillkrydder. Legger kyllingen på blandingen, har ost på og steker i ovnen i 40 min på 220 grader. serverer med fullkornspasta. sunt, godt og metter lenge. :)

I morgen skal vi ha lasagne eller hjemmelagde burgere av karbonadedeig.

Spinatputer? Hva er det?

Jeg planla kotteletter.. men når jeg kom inn av døra nå så ser jeg at det evnt ikke blir før etter seks i kveld.. Mann på kurs, et møte med lærer halv fire, hente barn i barnehage.. hm, det må tenåringen gjøre for meg.. og kjøre en på trening..Pluss hente igjen. Jaja. De kan vel ligge til i morgen og.

Annonse

Gjest Deilig å slippe å tenke

I dag har far og barn hatt viltgryte med magert grisekjøtt og ris.

Jeg er på slankern og har hatt wok-grønnsaker med reker.

Mmmmm til begge :D

I morgen blir det kjøttkaker, brun saus, potet, surkål for det er lenge siden.

Så er det flatbiff med fløtegratinerte poteter

Og wok med kjempereker for hele familien

Pizza en dag i helgen

Handler for en uke ad gangen og alle får være med og bestemme, gjør det så greit etterpå :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...