tjohei Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Jeg gjorde noe galt i stad. Jeg skiftet identitet, men kommer ikke tilbake til den gamle. Alle e-postene mine i innboksen er borte. Hvordan kommer jeg tilbake til den gamle eller hvordan kan jeg angre på det jeg gjorde? 0 Siter
Nautikatt Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Det er litt vanskelig å forstå akkurat hva du har gjort. Du har antakelig klikket på en knapp som forandrer brukeren på datamaskinen. ( ikke noe farlig) Om du har et menneske i nærheten som er litt datakyndig, så få vedkommende til å se på datamaskinproblemet. 0 Siter
tjohei Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Skrevet 13. mai 2010 Det er litt vanskelig å forstå akkurat hva du har gjort. Du har antakelig klikket på en knapp som forandrer brukeren på datamaskinen. ( ikke noe farlig) Om du har et menneske i nærheten som er litt datakyndig, så få vedkommende til å se på datamaskinproblemet. Jeg skjønte hva som hadde skjedd. Jeg har opprettet to brukeridentiteter. Jeg må vel det hvis jeg ikke vil at etternavnet mitt skal vises på e-mail? 0 Siter
Nautikatt Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Jeg skjønte hva som hadde skjedd. Jeg har opprettet to brukeridentiteter. Jeg må vel det hvis jeg ikke vil at etternavnet mitt skal vises på e-mail? Det er neppe så alvorlig. Litt i mellom. (smiler) Men jeg vet ikke 0 Siter
Avarian Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Jeg skjønte hva som hadde skjedd. Jeg har opprettet to brukeridentiteter. Jeg må vel det hvis jeg ikke vil at etternavnet mitt skal vises på e-mail? Om du ikke har etternavnet ditt i selve mailadressen behøver du ikke operere med to e-postkontoer. Det finnes valg i enhver e-postklient der du selv bestemmer hva som skal vises som avsender. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.