Gjest fattigmor Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har 2 stk andebryst som er tint opp. Så fant jeg en pakke tempurarøre i skapet,så nå fikk jeg lyst å lage noe av det. Er det noen som vet,om andebrystet må stekes først på forhånd,før jeg dipper det i tempura for videre fritering? takker veldig 0 Siter
Oldbjørg Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Jeg er ikke den mest inteligente, hva er "tempurarøre"? 0 Siter
Sør Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Jeg ville ikke ødelagt andebryst med tempurarøre, men det er sikkert mulig å gjøre med småbiter. Tror det er stor sjanse for at det ødelegges. And er jo i utgangspunktet fett. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Jeg er ikke den mest inteligente, hva er "tempurarøre"? Det er japansk "batter" (på engelsk), altså en blanding av mel, egg og vann som man dypper f. eks. reker i før man frityrsteker dem. Med vennlig hilsen 0 Siter
Oldbjørg Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Det er japansk "batter" (på engelsk), altså en blanding av mel, egg og vann som man dypper f. eks. reker i før man frityrsteker dem. Med vennlig hilsen Takk nå ble jeg litt mer inteligent! 0 Siter
Sør Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Takk nå ble jeg litt mer inteligent! Det var bra! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest fattigmor Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Jeg er ikke den mest inteligente, hva er "tempurarøre"? Er en vanlig Rett i Japan og ellers finner du de i Kinarestaurantene.Man dypper Fisk eller Kjøtt i en røre,før man sprøsteker i frityr:0) 0 Siter
Gjest fattigmor Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Jeg ville ikke ødelagt andebryst med tempurarøre, men det er sikkert mulig å gjøre med småbiter. Tror det er stor sjanse for at det ødelegges. And er jo i utgangspunktet fett. Med vennlig hilsen Tok sjansen og stekte de litt på forhånd, Fettet skjærte jeg bort etterpå! Delte så opp i små skiver før jeg frityrte:0) Kjempegodt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.