Gå til innhold

Kan alkohol hjelpe mot influensa med høy feber?

Anbefalte innlegg

Gjest AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHRGGGGG
Skrevet

En tar jo å desinfisere med alkohol og jeg kan ikke bli syk nå fordi jeg har viktige ting å gjøre. Det er så utrolig typisk.

Nå er jeg deppa og har lyst å bare gi F i alt og drikke meg full. Det skader jo neppe tipper jeg. Er jo syk uansett så kanskje jeg føler meg litt bedre med alkohol i kroppen. Har hørt flere som har brukt den kuren med hell.

Fortsetter under...

hidi, the scorpion
Skrevet

''Har hørt flere som har brukt den kuren med hell.''

Men du har ikke hørt om fyllesyka? Det er uansett en mislykket kur!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Influensa skyldes virus og må bekjempes med kroppens eget forsvarssystem. Fyll gjør kroppen dårligere til å bekjempe sykdom. Alkohol vil ikke ha noen "desinfiserende" effekt på viruset.

Når det er sagt, kan et til to glass god rødvin være blant det beste av alle ting som ikke hjelper mot influensa.

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

Jeg har hørt at alle de ting som ikke hjelper mot influensa, så er et glass cognac, det som smaker best.

Skrevet

Influensa skyldes virus og må bekjempes med kroppens eget forsvarssystem. Fyll gjør kroppen dårligere til å bekjempe sykdom. Alkohol vil ikke ha noen "desinfiserende" effekt på viruset.

Når det er sagt, kan et til to glass god rødvin være blant det beste av alle ting som ikke hjelper mot influensa.

Jeg som trodde konjakk var det beste som ikke hjelper mot influensa.

:- )

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg som trodde konjakk var det beste som ikke hjelper mot influensa.

:- )

"Blant det beste", skrev jeg som har prøvd begge deler :-)

Annonse

Skrevet

"Blant det beste", skrev jeg som har prøvd begge deler :-)

Leste litt for fort, utilgivelig for en som har kunnskap om jus.

;- )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...