Gjest AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHRGGGGG Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 En tar jo å desinfisere med alkohol og jeg kan ikke bli syk nå fordi jeg har viktige ting å gjøre. Det er så utrolig typisk. Nå er jeg deppa og har lyst å bare gi F i alt og drikke meg full. Det skader jo neppe tipper jeg. Er jo syk uansett så kanskje jeg føler meg litt bedre med alkohol i kroppen. Har hørt flere som har brukt den kuren med hell. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 ''Har hørt flere som har brukt den kuren med hell.'' Men du har ikke hørt om fyllesyka? Det er uansett en mislykket kur! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Influensa skyldes virus og må bekjempes med kroppens eget forsvarssystem. Fyll gjør kroppen dårligere til å bekjempe sykdom. Alkohol vil ikke ha noen "desinfiserende" effekt på viruset. Når det er sagt, kan et til to glass god rødvin være blant det beste av alle ting som ikke hjelper mot influensa. 0 Siter
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Jeg har hørt at alle de ting som ikke hjelper mot influensa, så er et glass cognac, det som smaker best. 0 Siter
Orio Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Influensa skyldes virus og må bekjempes med kroppens eget forsvarssystem. Fyll gjør kroppen dårligere til å bekjempe sykdom. Alkohol vil ikke ha noen "desinfiserende" effekt på viruset. Når det er sagt, kan et til to glass god rødvin være blant det beste av alle ting som ikke hjelper mot influensa. Jeg som trodde konjakk var det beste som ikke hjelper mot influensa. :- ) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Jeg som trodde konjakk var det beste som ikke hjelper mot influensa. :- ) "Blant det beste", skrev jeg som har prøvd begge deler :-) 0 Siter
Orio Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 "Blant det beste", skrev jeg som har prøvd begge deler :-) Leste litt for fort, utilgivelig for en som har kunnskap om jus. ;- ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.