Gå til innhold

17. mai

Gjest ikke akkurat nå

Anbefalte innlegg

Gjest ikke akkurat nå
Skrevet

Ja, så sitter jeg her da på 16. mai. Med min angst, depresjon og dystymi-diagnose.. Har hatt (og har) en skikkelig kjip dag, med mye indre smerte, gråt og tristhet.

Vanligvis pleier jeg å dra ut både på for- og ettermiddagen for å feire dagen - både i tog og i selskap sammen med familien.

I år vet jeg rett og slett ikke om jeg orker. Det er ikke moro å dra ut en dag etter en dag som denne. Sliten og med hovne øyne og selvtilliten og selvfølelsen på bunn.

Barnet er nesten voksent, så h*n har sitt eget program. Familieselskapet om ettermiddagen kan jeg sikkert unnværes på.

Sånn er det med tankene mine i dag.

Videoannonse
Annonse
Gjest sjøstjerna
Skrevet

Gå deg en tur.

Så legger du deg.

I morgen koser du deg enten med å gå å se tog ute- eller så ser du TV. På ettermiddagen drar du selvsagt bort i det selskapet- for du er ønsket.

Lykke til.

Gjest god 17.mai likevel! :-)
Skrevet

Du kan sikkert med god samvittighet være hjemme i morra. Sånn jeg ser det er det ikke noen vits i å delta på en sånn dag hvis ikke man absolutt må...

Skrevet

Det er lov å hoppe over alt 17.mai-maset hvis det ikke føles ok! Idag skal jeg absolutt ingenting annet enn å være hjemme, lage god mat og feire dagen på min måte.

Håper di får en ok dag :)

Skrevet

Håper du gjør det du har lyst til i dag:-)

Skrevet

Håper dagen i dag er bedre, og at du får hygget deg litt. Røde og hovne øyne kan du ev. skylde på allergi. Ikke bli hjemme i dag fordi dagen i går var slitsom.

Gratulerer med dagen!

;- )

Gjest ikke akkurat nå
Skrevet

Håper dagen i dag er bedre, og at du får hygget deg litt. Røde og hovne øyne kan du ev. skylde på allergi. Ikke bli hjemme i dag fordi dagen i går var slitsom.

Gratulerer med dagen!

;- )

Tusen takk. Jeg klarte å komme meg ut og få sett på barnetoget, det var godt.

Gjest ikke akkurat nå
Skrevet

Håper du gjør det du har lyst til i dag:-)

Ja, det har jeg klart :). Jeg fikk sett toget som jeg hadde lyst til, og jeg tror jeg jammen orker å dra på det jeg skulle på ettermiddagen også.

Gjest ikke akkurat nå
Skrevet

Det er lov å hoppe over alt 17.mai-maset hvis det ikke føles ok! Idag skal jeg absolutt ingenting annet enn å være hjemme, lage god mat og feire dagen på min måte.

Håper di får en ok dag :)

Tusen takk :)

Gjest ikke akkurat nå
Skrevet

Du kan sikkert med god samvittighet være hjemme i morra. Sånn jeg ser det er det ikke noen vits i å delta på en sånn dag hvis ikke man absolutt må...

Takk for støttende ord :). Jeg hadde lyst til å dra ut og feire dagen, men trodde ikke at jeg skulle orke. Men fikk det til :)

Gjest ikke akkurat nå
Skrevet

Gå deg en tur.

Så legger du deg.

I morgen koser du deg enten med å gå å se tog ute- eller så ser du TV. På ettermiddagen drar du selvsagt bort i det selskapet- for du er ønsket.

Lykke til.

Tusen takk for gode forslag :). Jeg klarte det - å komme meg ut og gjøre noe hyggelig i dag!

Gjest god 17.mai likevel! :-)
Skrevet

Takk for støttende ord :). Jeg hadde lyst til å dra ut og feire dagen, men trodde ikke at jeg skulle orke. Men fikk det til :)

Så bra at du fikk det til! Det kan du være stolt av! :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Tusen takk for gode forslag :). Jeg klarte det - å komme meg ut og gjøre noe hyggelig i dag!

Så fint! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...