Gjest ikke akkurat nå Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Ja, så sitter jeg her da på 16. mai. Med min angst, depresjon og dystymi-diagnose.. Har hatt (og har) en skikkelig kjip dag, med mye indre smerte, gråt og tristhet. Vanligvis pleier jeg å dra ut både på for- og ettermiddagen for å feire dagen - både i tog og i selskap sammen med familien. I år vet jeg rett og slett ikke om jeg orker. Det er ikke moro å dra ut en dag etter en dag som denne. Sliten og med hovne øyne og selvtilliten og selvfølelsen på bunn. Barnet er nesten voksent, så h*n har sitt eget program. Familieselskapet om ettermiddagen kan jeg sikkert unnværes på. Sånn er det med tankene mine i dag. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Gå deg en tur. Så legger du deg. I morgen koser du deg enten med å gå å se tog ute- eller så ser du TV. På ettermiddagen drar du selvsagt bort i det selskapet- for du er ønsket. Lykke til. 0 Siter
Gjest god 17.mai likevel! :-) Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Du kan sikkert med god samvittighet være hjemme i morra. Sånn jeg ser det er det ikke noen vits i å delta på en sånn dag hvis ikke man absolutt må... 0 Siter
Helmi Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Det er lov å hoppe over alt 17.mai-maset hvis det ikke føles ok! Idag skal jeg absolutt ingenting annet enn å være hjemme, lage god mat og feire dagen på min måte. Håper di får en ok dag 0 Siter
Orio Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Håper dagen i dag er bedre, og at du får hygget deg litt. Røde og hovne øyne kan du ev. skylde på allergi. Ikke bli hjemme i dag fordi dagen i går var slitsom. Gratulerer med dagen! ;- ) 0 Siter
Gjest ikke akkurat nå Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Håper dagen i dag er bedre, og at du får hygget deg litt. Røde og hovne øyne kan du ev. skylde på allergi. Ikke bli hjemme i dag fordi dagen i går var slitsom. Gratulerer med dagen! ;- ) Tusen takk. Jeg klarte å komme meg ut og få sett på barnetoget, det var godt. 0 Siter
Gjest ikke akkurat nå Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Håper du gjør det du har lyst til i dag:-) Ja, det har jeg klart . Jeg fikk sett toget som jeg hadde lyst til, og jeg tror jeg jammen orker å dra på det jeg skulle på ettermiddagen også. 0 Siter
Gjest ikke akkurat nå Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Det er lov å hoppe over alt 17.mai-maset hvis det ikke føles ok! Idag skal jeg absolutt ingenting annet enn å være hjemme, lage god mat og feire dagen på min måte. Håper di får en ok dag Tusen takk 0 Siter
Gjest ikke akkurat nå Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Du kan sikkert med god samvittighet være hjemme i morra. Sånn jeg ser det er det ikke noen vits i å delta på en sånn dag hvis ikke man absolutt må... Takk for støttende ord . Jeg hadde lyst til å dra ut og feire dagen, men trodde ikke at jeg skulle orke. Men fikk det til 0 Siter
Gjest ikke akkurat nå Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Gå deg en tur. Så legger du deg. I morgen koser du deg enten med å gå å se tog ute- eller så ser du TV. På ettermiddagen drar du selvsagt bort i det selskapet- for du er ønsket. Lykke til. Tusen takk for gode forslag . Jeg klarte det - å komme meg ut og gjøre noe hyggelig i dag! 0 Siter
Gjest god 17.mai likevel! :-) Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Takk for støttende ord . Jeg hadde lyst til å dra ut og feire dagen, men trodde ikke at jeg skulle orke. Men fikk det til Så bra at du fikk det til! Det kan du være stolt av! :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Tusen takk for gode forslag . Jeg klarte det - å komme meg ut og gjøre noe hyggelig i dag! Så fint! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.