Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år gikk det i vasken. Jeg klarte å være sammen med min yngste sønn nede i byen. Jeg så på barnetoget og lot ham styre dagen der nede, men himmel så glad jeg var da han sa han ville hjem. Jeg skulle vært med på en tilstelning oppe på skolen, men maktet det ikke. Bunaden er for lengst tatt av.

Nå sitter jeg her og lurer på om det egentlig er så ille? Barna er fornøyde og pusler med sitt. Jeg sitter foran pc. Kanskje jeg skal innom facebook en tur? Innom youtube? Jeg er nok ikke den eneste som ikke fikk det helt til denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Gjest segunda
Skrevet

Hva gikk i vasken? Jeg har også tatt av meg bunaden og hører på youtube, er innom facebook og dol.

Jeg er storfornøyd, og har sagt nei til å besøke en venninne i kveld siden jeg ikke har lyst. Det er ikke noe galt i det.

Skrevet

Hva gikk i vasken? Jeg har også tatt av meg bunaden og hører på youtube, er innom facebook og dol.

Jeg er storfornøyd, og har sagt nei til å besøke en venninne i kveld siden jeg ikke har lyst. Det er ikke noe galt i det.

Takk. Så deilig å høre!

Gjest Istapp
Skrevet

Du fikk gjort endel du,vær stolt over det :-)

Godt det er over nå!

Skrevet

Av og til må man strekke seg for at barna skal oppleve denne dagen som noe positivt de kan dra med seg.

Så vi som sliter med vårt og er en forelder må bare så godt man kan stålsette seg og holde ut. Det gir en god selvfølelse etterpå.

Gjest forelder selv
Skrevet

Av og til må man strekke seg for at barna skal oppleve denne dagen som noe positivt de kan dra med seg.

Så vi som sliter med vårt og er en forelder må bare så godt man kan stålsette seg og holde ut. Det gir en god selvfølelse etterpå.

ENIG!!!!!!!!!

Gjest 18 mai
Skrevet

ENIG

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...