Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest segunda

I tråden Meldekort på Åpent forum diskutere jeg seriøst problem med Sør. På slutten kommer det direkte ufine svar/kommentarer fra en annen person.

Jeg fikk beskjed for få dager siden å si ifra til webmaster når slikt skjer, og ba om sletting av dette i går. Jeg har ikke fått svar og ingenting har skjedd.

Er det noen webmaster her eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347298-hvorfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest segunda

Innlegget er slettet. Det er fint om du fremtiden også i forhold til dine egne innlegg legger såpass bånd på deg selv at du holder deg innenfor grensen av normal høflighet.

Kan ikk du slippe disse spydighetene når du har latt dette stå i et over et døgn?

Det er en gjeng som har trakassarert meg i åresvis og webmaster burde ikke støtte dem.

Gjest Moderator

Kan ikk du slippe disse spydighetene når du har latt dette stå i et over et døgn?

Det er en gjeng som har trakassarert meg i åresvis og webmaster burde ikke støtte dem.

Uansett om dette handler om gamle konflikter eller ikke, så er doktoronline.no en arena hvor vi ikke vil ha den type krangling som dere fra tid til annen bedriver. Det gjelder de som er raske til å komme med negative kommentarer til deg - og det gjelder deg.

Gjest segunda

Uansett om dette handler om gamle konflikter eller ikke, så er doktoronline.no en arena hvor vi ikke vil ha den type krangling som dere fra tid til annen bedriver. Det gjelder de som er raske til å komme med negative kommentarer til deg - og det gjelder deg.

Jeg har en sterk følelse av at det stygge som ble skrevet til meg fikk stå i et døgn fordi det var til meg. Dvs. at webmaster støtter de som har trakassert meg i alle år. Dette gjelder ikke bare gamle konflikter.

Hvis det gjelder alle synes jeg de andre skal få beskjed også. Dere har vel lagt merke til at det er som regel en flokk mot meg alene. Det er merkelig (og det mener jeg), at webmaster vurderer det som vanlig folkeskikk.

Tidligere webmaster uttalte seg slik på dol for noen år siden at jeg har forstått at det kreves inngenting for å bli webmaster. Webmastere har deltatt under anonyme nick i krangling på dol, og vært på msn-lister for slabberas igjennom tiden.

Annonse

Jeg har en sterk følelse av at det stygge som ble skrevet til meg fikk stå i et døgn fordi det var til meg. Dvs. at webmaster støtter de som har trakassert meg i alle år. Dette gjelder ikke bare gamle konflikter.

Hvis det gjelder alle synes jeg de andre skal få beskjed også. Dere har vel lagt merke til at det er som regel en flokk mot meg alene. Det er merkelig (og det mener jeg), at webmaster vurderer det som vanlig folkeskikk.

Tidligere webmaster uttalte seg slik på dol for noen år siden at jeg har forstått at det kreves inngenting for å bli webmaster. Webmastere har deltatt under anonyme nick i krangling på dol, og vært på msn-lister for slabberas igjennom tiden.

Webmaster skrev følgende:

''Det gjelder de som er raske til å komme med negative kommentarer til deg - og det gjelder deg.''

Hvordan kan du tolke dette i retning av at det er greit å komme med hets, så lenge det er til deg?

De vil ikke ha endeløs krangling her, uansett hvem som står for den og hva den har bakgrunn i. Da sletter de - og da kan saklige innlegg i samme tråd gå med i dragsuget, hvis de ligger i det "nivået" som slettes.

De tider da Webmaster pludret i trådene og på "småpraten" her, er nok forbi for flere år siden

tror

Gjest ingen nick

Lider du av forfølgelsesvanvidd?

Gjest segunda

Webmaster skrev følgende:

''Det gjelder de som er raske til å komme med negative kommentarer til deg - og det gjelder deg.''

Hvordan kan du tolke dette i retning av at det er greit å komme med hets, så lenge det er til deg?

De vil ikke ha endeløs krangling her, uansett hvem som står for den og hva den har bakgrunn i. Da sletter de - og da kan saklige innlegg i samme tråd gå med i dragsuget, hvis de ligger i det "nivået" som slettes.

De tider da Webmaster pludret i trådene og på "småpraten" her, er nok forbi for flere år siden

tror

Jeg håper du har rett i at den tid er forbi når webmaster pludrer her og der, men jeg reagerer på at det ikke ble svart på min forrige tråd før jeg etterlyste svar.

Gjest segunda

Det var 17. mai. Ingen grunn til å ta det personlig.

Du har rett i at det var 17. mai. Det tenkte jeg ikke på.

Webmaster burde ha kommet selv med den forklaringen.

Det er kanskje også forklaringen på de utrolige stygge kommentarene til diskusjonen mellom meg og Sør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...