Gjest rapidcycling Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Jeg trenger hjelp og jeg trenger hjelp NÅ. Hva gjør jeg? 0 Siter
Gjest Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Ringer legevakta? De er opptatt med forkjøla barn og forstuvelser dessverre... kunne få snakke med noen klokka halv ti... vet du om det finnes det noe telefon nummer hvor folk har tid? 0 Siter
Gjest rapidcycling Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 De er opptatt med forkjøla barn og forstuvelser dessverre... kunne få snakke med noen klokka halv ti... vet du om det finnes det noe telefon nummer hvor folk har tid? De er opptatt med forkjøla barn og forstuvelser dessverre... kunne få snakke med noen klokka halv ti... vet du om det finnes det noe telefon nummer hvor folk har tid? 0 Siter
Gjest ngaigon Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 De er opptatt med forkjøla barn og forstuvelser dessverre... kunne få snakke med noen klokka halv ti... vet du om det finnes det noe telefon nummer hvor folk har tid? Mental helse kanskje? Har ikke telefonnummeret her akkurat nå men.. 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 De er opptatt med forkjøla barn og forstuvelser dessverre... kunne få snakke med noen klokka halv ti... vet du om det finnes det noe telefon nummer hvor folk har tid? Rådet for psykisk helse har hjelpetelefoner http://www.psykiskhelse.no/index.asp 0 Siter
Gjest rapidcycling Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Mental helse kanskje? Har ikke telefonnummeret her akkurat nå men.. Fant det. Takk takk! 0 Siter
Gjest ngaigon Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Fant det. Takk takk! Håper du får hjelp. Lykke til :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Hva trenger du hjelp med? 0 Siter
Gjest trenger noen Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Fant bare to døgnåpne krisetelefoner: Mental Helses Hjelpetelefon @POST Døgnvakt 116 123 Kirkens SOS Kirken SOS vet at for mange er det vanskelig å snakke om ting de har opplevd og hvordan de har det. Derfor har Kirkens SOS opprettet denne tjenesten, for at det også skal være mulig å skrive om det. SOS meldinger Kirkens SOS. Døgnvakt 81 53 33 00 Oversikt over alle hjelpetelefoner i ulike sjangre og over hele landet: http://www.noabuse.no/hjelp1.htm 0 Siter
Gjest rapidcycling Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Hva trenger du hjelp med? jeg hører stemmer og føler meg forfulgt, jeg føler jeg holder på å miste kontrollen og er blitt suicidal. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 jeg hører stemmer og føler meg forfulgt, jeg føler jeg holder på å miste kontrollen og er blitt suicidal. Da må du øke dosene med antipsykotisk medisin. 0 Siter
Gjest rapidcycling Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Da må du øke dosene med antipsykotisk medisin. Jeg har prøvd, men får sterke brystsmerter da... Bruker Abilify. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.