Carlsson Skrevet 6. september 2001 Skrevet 6. september 2001 Hei. Jeg ble for 1 uke siden behandlet ned Azitromax (azitromycin) for luftveisinfeksjon (bronkitt). Etter ca. 5 dager ble jeg bedre (hoste ble nesten borte, og lite surkling i bryst). Men så har jeg nå etter 1 uke fått tilbakefall med hoste og surkling i bryst. Er dette normalt ? Jeg vet at tilbakefall ikke er unormalt, men antibitikakuren skal vel ha bedre virkning. Er jeg feilmedisinert ? Har forsøkt å ta det rolig, og ikke anstrenge meg. Bør jeg kontakte lege igjen ? Takker for snarlig svar. Med vennlig hilsen Herr Carlsson 0 Siter
Wenke Lunde, Sykepleier Skrevet 9. september 2001 Skrevet 9. september 2001 Det hender fra tid til annen at en kur ikke holder, og det kan se ut som om det er slik det er med deg. Kontakt legen din på nytt for evt ny behandling.Bronkitt kan være meget seiglivet. 0 Siter
Carlsson Skrevet 13. september 2001 Forfatter Skrevet 13. september 2001 Det hender fra tid til annen at en kur ikke holder, og det kan se ut som om det er slik det er med deg. Kontakt legen din på nytt for evt ny behandling.Bronkitt kan være meget seiglivet. Takker for svar... Nå er jeg på ny kur med Azitromax. Ny kontroll om 3 uker, med streng beskjed om å holde meg i ro i mellomtiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.