Gå til innhold

Fargen Visjon fra Jotun

Anbefalte innlegg

Gjest Oppussing på gang

Neon som har malt med denne fargen hjemme? Jeg skal eventuelt ha den i et rom med mye lys. Men det er mye rødt i den, derfor er jeg spent på om det kan skinne for mye i gjennom. Fargekoden er 0502-Y50R for de av dere som kan tyde slikt. Jeg er ute etter en varm hvitfarge, men har brent meg før når jeg får ting opp på veggen. Kanskje noen har forslag til andre varme hvitfarger, det skal stå inntil eikeparkett og møbler i nøttefarge (Amadeus-serien)

Takknemlig for alle innspill!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347361-fargen-visjon-fra-jotun/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har den i stua jeg sitter i nå! Den er veldig varm og fin, og gir ingen sterk følelse av andelen rødt. Hos oss er den kombinert med blandt annet et element av turkis (høres fælt ut, men er fint). Og vi får stadig forespørsel om hva som er fargekoden på denne hvitfargen. Vi er i hvert fall veldig fornøyd, og har malt flere rom i samme farge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...