Gå til innhold

nedvask av leilighet - hvor mye

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer vel litt an på hvor lang tid man må regne med å bruke?

Og om du skal betale noen privat, eller leie inn et firma.

Jeg synes en timelønn på ca 150 kr er godt betalt for en slik jobb hvis den gjøres "svart" og vaskemidler og utstyr holdes av deg.

Et vaskefirma har sikkert sine egne satser, og er antagelig vesentlig dyrere.

Gjest hos oss

Kommer an på om det er hvitt eller svart, om utstyr holdes av oppdragsgiver eller de som vasker, om de må kjøre langt for å komme dit..

Hvis du kjenner de som skal overta, kan det være greit å vite om de skal pusse opp eller ikke. Skal de male alle flater, er det bedre å få vekk alt dett, og lite vits i å tenke på om det blir skjolder osv. Det er veldig forskjell på vask for å få det pent, eller vask for å gi godt grunnlag for oppussing.

Vi fortalte de som flyttet ut hva vi skulle gjøre, dermed fikk vi salmiakkvasket vegger og tak som skulle males, mens gulvet som allikevel skulle slipes, ikke ble vasket, badet som skulle rives ut ble ikke vasket osv. Vinn - vinn.

men kjenner du dem ikke, må du selvsagt vaske "standard flyttevask".

Annonse

mariaflyfly

Jeg betalte 5000 for noen år siden, hvitt

Jeg betalte halvparten av dette for to dager sida. Men jeg er pokker så usikker på om det var hvitt, for de var så opptatte av at jeg måtte betalt kontant. Jeg glemte å be om kvittering i farta, var så lei av å ha dem her at jeg omtrent bare husja dem ut av døra. De dukka opp nesten en time for seint også, så de gikk i veien for fotografen da hun kom. :(

Jeg betalte halvparten av dette for to dager sida. Men jeg er pokker så usikker på om det var hvitt, for de var så opptatte av at jeg måtte betalt kontant. Jeg glemte å be om kvittering i farta, var så lei av å ha dem her at jeg omtrent bare husja dem ut av døra. De dukka opp nesten en time for seint også, så de gikk i veien for fotografen da hun kom. :(

Da var det nok grått, mørkegrått sikkert... Du har sjekka at ingenting av verdi forsvant? *litt skeptisk*

Gjest fra bergen

Høres svart ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...