Gå til innhold

skjev penis

Anbefalte innlegg

Hei, jeg leser i de forskjellige innlegg ang. skjev penis, jeg er også en av dem.

Jeg lurer svært på hva som blir gjort for og rette denne skjevheten, jeg har lenge vurdert om jeg skal ta dette opp med min egen lege, dette er da en kvinnelig lege, så det er selv for en på 33 år litt flaut.

Med dette vil jeg være litt forberedt på hva slags behandling "helsenorge" gjør med "oss" som har en "krumerik"

Jeg er plaget av dette, og føler meg ikke særlig tilfreds med problemet, og jeg ønsker at dette blir tatt seriøst, da jeg er på vei til min egen lege om bare få dager.

Hvordan legger jeg dette frem for legen, hva er undersøkelsesmetoden hun foretar, og hva er så alternativ behandling, eller behandling i det store hele.

Det er sikkert flere med meg som lurer på dette, og som sitter med de samme bekymringer som meg.

Det er en mager trøst og vite at dette er en veldig vanlig sak, men det er ikke noen trøst for meg.

Kjære dere her på "Doktor Online" kan dere hjelpe en bekymret "stakkar"

Dette tærer på meg selv, og er bekymringsverdig for meg, Kona mi elsker meg, men det er min egen selvsikkerhet og trivsel med min egen kropp dette går på..

vennlig hilsen

TommyD

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34751-skjev-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gutten81

Hei, du! Da jeg var 18 gikk jeg til en privatlege (urolog) med min skjeve penis. Han satte en ereksjonssprøyte for å kunne gjennomføre konsultasjonen. Han bestilte time for meg, ventet vel 1/2 år, til behandlig på offentlig sykehus. Dagen før jeg skulle inn og opereres ringte legen meg og ville informere meg om selve operasjonen. Han sa det kun bør gjøres hvis samleie ikke er mulig, fordi operasjonen kan i noen tilfeller gjøre vondt verre. Har lest om menn/gutter som ønsker de aldri hadde gjennomført operasjonen. Man kan visst ofte bli plaget av de små innvendige stingene som sys for å rette opp skjevheten.