Gå til innhold

Er det eggstokken jeg kjenner?

Anbefalte innlegg

Gjest gulOB

Har ikke egentlig en klump -i- skjeden, men det er en klump jeg kjenner på utsiden av skjeden når jeg setter inn OB. Sånn halvveis opp har jeg en ganske stor, jevn og hard struktur på venstre side. Den har vært der en stund, kjente den også forrige syklus, men ikke før det. Kjenner ikke noe på høyre side.

Hva kan dette være? Den er nok ikke blitt større siden sist syklus, men at den kom så plutselig.. Kan det være eggstokken?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347575-er-det-eggstokken-jeg-kjenner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gulOB

Eggstokken er ganske langt unna skjeden. Du kjenner kanskje livmortappen eller skjedeveggen?

http://www.pernille.info/underliv.htm

livmortappen er da ikke på utsiden av skjeden. Og den er heller ikke halvveis oppi skjeden...

Det er en tennisball-aktig sak som jeg kjenner inne i kroppen når jeg presser fingeren lett mot skjedeveggen.

Skjønte ikke hva du mente med at jeg kjenner skjedeveggen.

Gjest gulOB

Jeg hadde noe lignende for noen år tilbake. Det var faktisk en helt ufarlig cyste, men den måtte opereres vekk.

Ikke godt å si hva det er hos deg, men jeg synes du må ta deg en tur til legen

Cyste kan det jo være... Hm, kan de oppstå helt plutselig tro? Ja, burde nok få tatt en GU.

livmortappen er da ikke på utsiden av skjeden. Og den er heller ikke halvveis oppi skjeden...

Det er en tennisball-aktig sak som jeg kjenner inne i kroppen når jeg presser fingeren lett mot skjedeveggen.

''livmortappen er da ikke på utsiden av skjeden. Og den er heller ikke halvveis oppi skjeden...''

Livmortappens "plassering" kan variere mye, fra langt oppe i skjeden til ganske så langt nede, lengre ned enn halvveis også. Hos meg varierer det i løpet av syklusen og også med andre faktorer.

Men over til det du spør om - det er jo ikke sikkert cysten har oppstått så raskt, men at det er først nå du kjenner den når den har nådd en viss størrelse. Dersom det er en cyste da.

Annonse

Gjest ngaigon

Kanskje urinblæra?

Gjest gulOB

''livmortappen er da ikke på utsiden av skjeden. Og den er heller ikke halvveis oppi skjeden...''

Livmortappens "plassering" kan variere mye, fra langt oppe i skjeden til ganske så langt nede, lengre ned enn halvveis også. Hos meg varierer det i løpet av syklusen og også med andre faktorer.

Men over til det du spør om - det er jo ikke sikkert cysten har oppstått så raskt, men at det er først nå du kjenner den når den har nådd en viss størrelse. Dersom det er en cyste da.

''Livmortappens "plassering" kan variere mye, fra langt oppe i skjeden til ganske så langt nede, lengre ned enn halvveis også. Hos meg varierer det i løpet av syklusen og også med andre faktorer.''

Jeg vet det. Men dette er en slags tennisball jeg kjenner inne i kroppen når jeg har fingeren i skjeden. Fint om folk kan tro meg når jeg sier det ikke er livmortappen. Jeg har flere barn, og vet hvor den er, takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...