Gå til innhold

Iq igjen

Gjest standardavvik

Anbefalte innlegg

Gjest hemmelig beundrerinne :D
Skrevet

''Helt ærlig så ser jeg ikke helt hensikten eller fordelen med å være med i Mensa selv;-) ''

Du er tydeligvis ikke smart nok! ;-)

Med vennlig hilsen

Steikje du kan være frekk innimellom! ;) *fniiiiiis*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

11

• Sør

8

• rose23

4

• Axcia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Steikje du kan være frekk innimellom! ;) *fniiiiiis*

Jeg prøver mitt beste! :-)

(Jeg tror ikke Mart Poppins tar det så alvorlig.)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg prøver mitt beste! :-)

(Jeg tror ikke Mart Poppins tar det så alvorlig.)

Med vennlig hilsen

You're doing just fine! ;))

Gjest ....gjesp!
Skrevet

oh my gad

Skrevet

oh my gad

Sjalu? :P

Skrevet

Takker! :-)

Med vennlig hilsen

Gjest standardavvik
Skrevet

Takker! :-)

Med vennlig hilsen

Hvorfor er du alltid så kritisk når noen diskuterer deg (person) og omtaler deg negativt, mens du i denne og flere andre tråder hvor folk begynner å snakke om deg (person) positivt, ikke er opptatt av at folk skal diskutere sak og ikke person? Hva er forskjellen, og hvorfor er det ene greit og ikke det andre? Det er jo deg som person som diskuteres uansett, og det burde være like galt uansett om de omtaler deg positivt eller negativt.

Skrevet

Hvorfor er du alltid så kritisk når noen diskuterer deg (person) og omtaler deg negativt, mens du i denne og flere andre tråder hvor folk begynner å snakke om deg (person) positivt, ikke er opptatt av at folk skal diskutere sak og ikke person? Hva er forskjellen, og hvorfor er det ene greit og ikke det andre? Det er jo deg som person som diskuteres uansett, og det burde være like galt uansett om de omtaler deg positivt eller negativt.

Fordi det er forskjell på en kort hyggelig hilsen, og et personangrep laget for å spore av en diskusjon, og flytte fokus på noe helt irrelevant.

Hvis personen ønsket å diskutere en rekke personlige anliggende, ville jeg nok høflig anmodet at vi tok det på Meldinger.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...