Gjest hemmelig beundrerinne :D Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 ''Helt ærlig så ser jeg ikke helt hensikten eller fordelen med å være med i Mensa selv;-) '' Du er tydeligvis ikke smart nok! ;-) Med vennlig hilsen Steikje du kan være frekk innimellom! *fniiiiiis* 0 Siter
Sør Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Steikje du kan være frekk innimellom! *fniiiiiis* Jeg prøver mitt beste! :-) (Jeg tror ikke Mart Poppins tar det så alvorlig.) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest hemmelig beundrerinne :D Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Jeg prøver mitt beste! :-) (Jeg tror ikke Mart Poppins tar det så alvorlig.) Med vennlig hilsen You're doing just fine! ) 0 Siter
Gjest ....gjesp! Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 You're doing just fine! ) oh my gad 0 Siter
Sør Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 You're doing just fine! ) Takker! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest standardavvik Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Takker! :-) Med vennlig hilsen Hvorfor er du alltid så kritisk når noen diskuterer deg (person) og omtaler deg negativt, mens du i denne og flere andre tråder hvor folk begynner å snakke om deg (person) positivt, ikke er opptatt av at folk skal diskutere sak og ikke person? Hva er forskjellen, og hvorfor er det ene greit og ikke det andre? Det er jo deg som person som diskuteres uansett, og det burde være like galt uansett om de omtaler deg positivt eller negativt. 0 Siter
Sør Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Hvorfor er du alltid så kritisk når noen diskuterer deg (person) og omtaler deg negativt, mens du i denne og flere andre tråder hvor folk begynner å snakke om deg (person) positivt, ikke er opptatt av at folk skal diskutere sak og ikke person? Hva er forskjellen, og hvorfor er det ene greit og ikke det andre? Det er jo deg som person som diskuteres uansett, og det burde være like galt uansett om de omtaler deg positivt eller negativt. Fordi det er forskjell på en kort hyggelig hilsen, og et personangrep laget for å spore av en diskusjon, og flytte fokus på noe helt irrelevant. Hvis personen ønsket å diskutere en rekke personlige anliggende, ville jeg nok høflig anmodet at vi tok det på Meldinger. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.