Gå til innhold

De jeg kjenner :)


Glimtipper

Anbefalte innlegg

Lei av trollingen. Tar en pause inntil hun/han roer seg igjen.

Er å få tak i på Facebook eller mail for de med behov. Snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der vil jeg gjerne få protestere på! Skal jeg ikke få vite hvordan det går med lillesøster, storebror og deg ?!?

*sur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der vil jeg gjerne få protestere på! Skal jeg ikke få vite hvordan det går med lillesøster, storebror og deg ?!?

*sur*

Du kan få oppdateringer på froskemail om du vil. Men jeg kommer tilbake, altså. Når ikke annenhvert innlegg her inne er trolling lengre ;)

Men sånn kjapt så har vi det fint, altså :) Prinsessen på erten er ganske så krevende, i tillegg har vi hatt omgangssyke. Så vi er litt på felgen alle mann akkurat nå, men håper på bedre tider snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få oppdateringer på froskemail om du vil. Men jeg kommer tilbake, altså. Når ikke annenhvert innlegg her inne er trolling lengre ;)

Men sånn kjapt så har vi det fint, altså :) Prinsessen på erten er ganske så krevende, i tillegg har vi hatt omgangssyke. Så vi er litt på felgen alle mann akkurat nå, men håper på bedre tider snart :)

Jeg vil gjerne ha litt oppdatering på froskemailen av og til:-)

Selvfølgelig er prinsessen din litt krevende; ingen har tenkt å la deg slippe lett med noe her i livet...*s*

Skjønner forøvrig frustrasjonen din. Merker jeg er litt lei jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt lei.

Men atte, du er jo en av de mest foruftige her. Hvordan skal man klare å veie opp for at du blir borte.

Kom til bake snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Trist å høre at du er plaget av troll på dol. Jeg har ikke fått med meg at det er mye trolling her nå - bortsett fra den idioten som må plage alle trådstartere på sexualforumet.

Håper det snart roer seg så du kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha litt oppdatering på froskemailen av og til:-)

Selvfølgelig er prinsessen din litt krevende; ingen har tenkt å la deg slippe lett med noe her i livet...*s*

Skjønner forøvrig frustrasjonen din. Merker jeg er litt lei jeg også.

Stikker kjapt innom for å si at jeg har sendt deg en noe alvorlig e-mail.

Du behøver ikke svare om du ikke vet hva du skal si.

Eller kanskje du da bare kan si at du ikke vet hva du skal si, så jeg i alle fall vet at du har lest den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Stikker kjapt innom for å si at jeg har sendt deg en noe alvorlig e-mail.

Du behøver ikke svare om du ikke vet hva du skal si.

Eller kanskje du da bare kan si at du ikke vet hva du skal si, så jeg i alle fall vet at du har lest den.

Lenge siden du har vært her. Håper det går fint med deg og den nyfødte .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Så synd, men håper ikke du blir borte lenge. Jeg vet ikke hvilken trolling du sikter til, men det er synd når sånt driver en bort fra dol:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Så synd, men håper ikke du blir borte lenge. Jeg vet ikke hvilken trolling du sikter til, men det er synd når sånt driver en bort fra dol:-/

Lurer på om det kan være det jeg selv har merket meg. Det er noen dusteutalelser som kommer innimellom av en eller annen.

Det som går igjen er at vedkommende ikke begynner setninger med stor bokstav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...