Gå til innhold

nhd,sunn livsstil og OPP i vekt

Anbefalte innlegg

Gjest darius
Skrevet

du skriver så varmt om å gå ned i vekt,men hvilket kosthold anbefaler du til oss som vil OPP i vekt???

Videoannonse
Annonse
Gjest lurer jeg på
Skrevet

Er det ikke det samme da?

Huske å spise regelmessig og sunt?

trene.

Skrevet

spis mye og sjelden, hels McDonalds, samt ha ett tykt lag med smør og pålegg på brødskiva. pøs på med sauser sats på at blodtrykket når nye høyder:P

Skrevet

spis mye og sjelden, hels McDonalds, samt ha ett tykt lag med smør og pålegg på brødskiva. pøs på med sauser sats på at blodtrykket når nye høyder:P

Å gå opp i vekt på den måten er vel ikke akkurat å anbefale, Drofereh. Da blir man både usunn og "feit".

Har du ikke seriøse svar, kan du vel la vær å svare?

Gjest ikke enkelt nei
Skrevet

Sukker, brød av hvitt hvetemel i kombinasjon med fett hjelper på meg. Dette er jo ikke direkte sunt da :-).

Har en venn som prøver å legge på seg, spiser rømme, sukker og alt mulig, men er fortsatt like slank. Så fikk han anti-depressiva og har faktisk lagt på seg noen kilo nå.

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Er det ikke det samme da?

Huske å spise regelmessig og sunt?

trene.

''Er det ikke det samme da?''

Med det mener jeg sunt kosthold - lite og ofte + trim.

LIkt som de som skal ned i vekt.

Gjest simsallllabi*
Skrevet

Bygge muskler? Spise sunt og trene. Er man så tynn at det er helsefarlig kan kanskje en "diett" med fløteiskrem og potetgull være oppskriften, men noen er født veldig slanke, og er det ikke helsefarlig må man vel nesten bare godta at man ikke blir rundere?

Nå er det helt sikkert noen som kommer til å si "skal man bare godta at man er feit fordi man er født sånn?". Jeg tenker at noen av oss er genetisk anlagt til å bli større og mindre enn normalen, og jeg syns ikke man skal hige etter å ligge klin inntil normalen om man må slite for det. Jeg vil heller leve et liv som noen kilo over normalen, enn å hele tiden være på slankeren. Jeg har ikke sett noen nevne trivselsvekt her inne. Er det fordi man alltid er på slankeren nå?

Gjest løpekillbill
Skrevet

Du skal fremdeles spise sunt, ikke McDonalds og andre ting med usunt fett og masse sukker.

Spis matvarer som inneholder mye kalorier, men som ikke metter for mye. Druer, nøtter, egg og mørk sjokolade kan være gode alternativer.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Man skal spise sunn mat, bare mer av den. Kjøtt, fisk, grovt brød, egg, bacon, grønnsaker, frukt, ris, poteter, spegetti, juice, lettmelk (ikke skummet).

En skal styre unna snop og brus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...