Gjest darius Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 du skriver så varmt om å gå ned i vekt,men hvilket kosthold anbefaler du til oss som vil OPP i vekt??? 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Er det ikke det samme da? Huske å spise regelmessig og sunt? trene. 0 Siter
Drofereh Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 spis mye og sjelden, hels McDonalds, samt ha ett tykt lag med smør og pålegg på brødskiva. pøs på med sauser sats på at blodtrykket når nye høyder:P 0 Siter
Sommerbris Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 spis mye og sjelden, hels McDonalds, samt ha ett tykt lag med smør og pålegg på brødskiva. pøs på med sauser sats på at blodtrykket når nye høyder:P Å gå opp i vekt på den måten er vel ikke akkurat å anbefale, Drofereh. Da blir man både usunn og "feit". Har du ikke seriøse svar, kan du vel la vær å svare? 0 Siter
Gjest ikke enkelt nei Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Sukker, brød av hvitt hvetemel i kombinasjon med fett hjelper på meg. Dette er jo ikke direkte sunt da :-). Har en venn som prøver å legge på seg, spiser rømme, sukker og alt mulig, men er fortsatt like slank. Så fikk han anti-depressiva og har faktisk lagt på seg noen kilo nå. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Er det ikke det samme da? Huske å spise regelmessig og sunt? trene. ''Er det ikke det samme da?'' Med det mener jeg sunt kosthold - lite og ofte + trim. LIkt som de som skal ned i vekt. 0 Siter
Gjest simsallllabi* Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Bygge muskler? Spise sunt og trene. Er man så tynn at det er helsefarlig kan kanskje en "diett" med fløteiskrem og potetgull være oppskriften, men noen er født veldig slanke, og er det ikke helsefarlig må man vel nesten bare godta at man ikke blir rundere? Nå er det helt sikkert noen som kommer til å si "skal man bare godta at man er feit fordi man er født sånn?". Jeg tenker at noen av oss er genetisk anlagt til å bli større og mindre enn normalen, og jeg syns ikke man skal hige etter å ligge klin inntil normalen om man må slite for det. Jeg vil heller leve et liv som noen kilo over normalen, enn å hele tiden være på slankeren. Jeg har ikke sett noen nevne trivselsvekt her inne. Er det fordi man alltid er på slankeren nå? 0 Siter
Gjest løpekillbill Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Du skal fremdeles spise sunt, ikke McDonalds og andre ting med usunt fett og masse sukker. Spis matvarer som inneholder mye kalorier, men som ikke metter for mye. Druer, nøtter, egg og mørk sjokolade kan være gode alternativer. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Man skal spise sunn mat, bare mer av den. Kjøtt, fisk, grovt brød, egg, bacon, grønnsaker, frukt, ris, poteter, spegetti, juice, lettmelk (ikke skummet). En skal styre unna snop og brus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.