Gå til innhold

Jeg er en stor feiging?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg skal
Skrevet

En person jeg har opplevd litt av vært fra, overgrep og trusler av forskjellige slag. I forskjellige sammenhenger så møter jeg jo på han.

Nå må jeg (dessverre) møte han over lengre tid og jeg prøver å finne styrke til å greie dette. Vet at jeg har ingenting å være redd for idag, det som skjedde for noen år siden skjer ikke igjen.

Men angsten er der, er matt i armer og bein, nummen i ansiktet. Jeg prøver å puste rolig, fortelle meg selv at dette går bra.

Jeg prøver å bli sint på meg selv og si jeg er en stor feiging som ikke takler dette. Pokker heller om dette skal få knekke meg. Spørsmålet er vel heller om det er sundt å utsette seg for noe sånt, regner med jeg ødelegger flere dager framover. Men jeg må :-(

Noen som har gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke rart, og helt forståelig at du blir redd. Har du noe eller noen du kan støtte deg litt til i disse dagene?

Skrevet

Leser innlegget ditt og tenker at du er en stor tøffing! Dette er en ekstremsituasjon, du har en offensiv innstilling og går modig ut - stå på :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...