Gå til innhold

stakkarslige menn

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Og jeg håper ikke han akter å sette diagnoser på folk som traver bort etter avisa i morrarokken...*plystre*

lol

Ikke jeg heller;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Og jeg håper ikke han akter å sette diagnoser på folk som traver bort etter avisa i morrarokken...*plystre*''

Skal tro om han ville satt diagnose på folk som kjører bil i pysjamas i Oslo sentrum tidlig på morgenen. Har gjort det også jeg.

Når jeg tenker meg om, så ville han nok satt en diagnose på meg om han hadde sett meg ;-)

Takk Gud, for at jeg ikke fikk motorstopp ;o)

*flirer og synger*

Bananer, i pysjamas... lala lalala laaa..

Skrevet

''På jobben ser jeg personer som sover i senga i dressjakke, og andre som kommer på dagligstua i nattkjole. Ingen av delene er friskt.''

Men det skal vel mer til for å kvalifisere som syk enn å kle seg "unormalt"... Odd Nerdrum har vel traske rundt i nattkjole de siste ti år... Synes det er en interessant diskusjon hvor grensen for hva som er "sykt" (og hva som bare er eksentrisk) går, på ulike områder.

Det er jo litt slik at dersom du er rik og/eller berømt, så er du bare "eksentrisk", mens en atskillig fattigere person bare blir sett på som gal!

Skrevet

Og jeg håper ikke han akter å sette diagnoser på folk som traver bort etter avisa i morrarokken...*plystre*

Du får kjøpe deg en burka og dra over nattkjolen før du går ut til postkassa - da slipper du å bekymre deg for pulesveisen også! ;-)

Skrevet

Du får kjøpe deg en burka og dra over nattkjolen før du går ut til postkassa - da slipper du å bekymre deg for pulesveisen også! ;-)

Åhhhh heeeerre.....LOOOOL...*ser for meg*

Gjest UPF58
Skrevet

Hva har dette med psykiatri å gjøre? Det finnes vel mange menn som er friske og alikevel "stakkarslike",barnslige eller har for sterk morsbinding.Jeg kjente 2 brødre som bodde hjemme hos mor enda de hadde passert 40.Det virkert som de begge kunne ha godt av diverse samtaler men en lege.Jeg flyttet hjemmefra når jeg var 18 og angrer ikke ett sekund på det.Kjøpte egne klær når jeg var 16.

Gjest EUPF58
Skrevet

*flirer og synger*

Bananer, i pysjamas... lala lalala laaa..

Vi har vel sporet av litt her,eller?Har man ikke i norge i dag lov til å har på seg hva som helst en hverdag så lenge klærne er rene? Kjøper strykefrie skjorter,jeg så slipper jeg det problemet.Jeg har unormalt tykk hals og må ha skjorte str 48 om jeg skal kneppe igjen.Skjorta ser ellers ut som ett hvitt telt på kroppen.Nei genser og t-sjorte er ok for meg.Jeg er 51 og går frmdeles i jeans,hvite tennis sokker og joggesko.Tror alikevel jeg ikke blir tvangsinnlagt bare av den grunn.Han møkkete mannen v blindern stasjon ble her om dagen tvangsvasket på ett sykehjem.Heldigvis er det få slike "originaler" her i Norge,og de fleste har vel rene klær på seg?

En stakkarslig mann,er det en mann på 30+ som ikke klarer å handle sine egne klær? Hvis ja er jeg enig med deg.Er han under 18,nei.(Mellom 19 og 29 er vel heller usikkert)

Skrevet

Åhhhh heeeerre.....LOOOOL...*ser for meg*

Jeg har ikke gått til slike skritt selv, men om sommeren på hytta må jeg tusle litt ned i veien forbi noen naboer for å hente avisen, og da går jeg der med en sommerkjole dratt utenpå neglisjeen og later som om jeg har stått opp og stelt meg, mens kaffen blir klar... .-) *sukker lengselsfullt med tanke på sommerferie*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...