Gjest fastlege søkes Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 fastlege med bred psykiatri kunnskap.kan en finne ut hvem på navliste??? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Nei, det kan du ikke finne ut. 0 Siter
Gjest EUPF58 Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Hos din fastlege får du henvisning til psykiater.En fastlege har maks 15 min på hver "kunde",mens en psykiater har 45 minutter. Alle fastleger er per definisjon allmenpraktikere og jobber typisk på nærmeste legekontor.Der finnes ingen psykiatere eller psyklologer. Ofte blir man henvist til nærmeste Distrikpsykiatriske Poliklinikk eller DPS! Jeg har vært psyk i ca 10 år,så jeg har noe erfaring fra dette. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 Som NHD finnes ingen tilgjengelig liste, du må nok heller forhøre deg med folk som bor i samme område som deg, om de har noen å anbefale. Jeg fikk min fastlege anbefalt her på DOL, iallfall Hvor bor du? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.