bibben Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 I perioder opplever jeg en skremmende og ubehagelig kjemisk smak som følge av medisinene (Zyprexa). En nærstående person har gjort meg oppmerksom på at dette kan være hallusinasjoner/vrangforestillinger. Jeg synes det er litt rart at jeg opplever dette når jeg faktisk tar medisinene. Det hele skremmer meg og gir meg tanker om at det er helseskadelig å ta AP. Samtidig er det skremmende hvis det er slik at kroppen kan produsere slike overbevisende signaler. Ser du ofte i din praksis denne type smakshallusinasjoner hos mennesker med psykoselidelser/schizofreni? 0 Siter
Gjest du har vell en? Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 åpenbart ikke,spør din psykiater 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 åpenbart ikke,spør din psykiater Hun spør jo NHD 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 Tror det er vanlig når en har hallusinasjoner,går utover alle sansene... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.