Gå til innhold

Noen som vet?


Gjest theoline

Anbefalte innlegg

Gjest theoline

Jeg har en liten gutt på 6 uker og skal ha permisjon til sommeren 2001,har hatt svangerskapspermisjon fra jeg fant ut at jeg var gravid pga at det ikke er omplasseringsmuligheter der jeg jobber.

Det jeg lurer på er hva som skjer om jeg blir gravid igjen mens jeg har fødselspermisjon for nr.1? Vil jeg da få like mye penger under neste svangerskap/fødselspermisjon. Fikk høre at jeg måtte være i jobb minst 10 uker før jeg gjorde meg fortjent til nye permisjonspenger,men det kan da ikke stemme,hva om jeg har blitt gravid med et uhell?

Blir veldig glad hvis noen vet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

svangerskapspenger og fødselspenger teller likt med arbeid. så det er ikkenoe ivene for at du kan gå direkte fra perm til perm, og få det samme utbetalt. Får du et opphold i mellom _kan_ det tenkes at du får problemer med å overbevise trygdekontoret at du skal ha det samme. Dette bør du avklare på forhånd, sørg for all del for å få svaret skriftlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...