Gondor Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 I dag var jeg på et skolearragement med min yngste sønn. Han gledet seg mens jeg gruet meg som en hund. Han svinset rundt mens jeg satt meg ved et bord og ventet på at kl skulle bli syv så vi kunne gå hjem. Det merkelige var at det var utrolig mange som kom bort for å snakke med meg. Jeg ble veldig overrasket. Jøss, er det noen som vil snakke med meg? Jeg ble minnet på gamle dager da jeg faktisk stoppet opp og snakket med folk. Var hyggelig, smilte og lo.Jeg gruer meg også til å møte naboer. Klarer ikke å se dem inn i øynene. Hva er det som skjer med meg? Går dette i gal retning? Må jeg bare skjerpe meg? Hva kan jeg gjøre? Jeg blir veldig takknemlig for innspill. Helst konstruktivt. 0 Siter
Gjest har det selv Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Jeg har det også sånn.... Det går greit når andre tar initiativ. Blir overrasket når andre tar initiativ, liksom vil de prate med meg... men veldig vanskelig å ta initiativ selv. Og er også redd naboer. 0 Siter
Drofereh Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Kjenner meg igjen, antidepp hjelper meg. kanskje det er noe for deg også. cipralex ble jeg flat av, men efexor gjør at jeg fortsatt har ett følelsesliv uten bivirkninger som går ut over sexlivet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.