Gjest yr Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 er det mulig å bli det i så ung alder? Spillene er til dels voldelige og beregnet for 12 åringer og oppover. Flere i klassen har de samme spillene.Kan de gi utslag i voldelig adferd? 0 Siter
Gjest juliannea Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Ja, det er mulig. Blir barnet hissig, nekter å slutte og spille og utøver voldelig adferd, er det på tide å slutte med spillingen. Hvorfor lar du barnet spille spill som det er for ung til å spille? Begrenser du spilletiden? Jeg syns du bør iverksette tiltak umiddelbart. 0 Siter
Gjest yr Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Ja, det er mulig. Blir barnet hissig, nekter å slutte og spille og utøver voldelig adferd, er det på tide å slutte med spillingen. Hvorfor lar du barnet spille spill som det er for ung til å spille? Begrenser du spilletiden? Jeg syns du bør iverksette tiltak umiddelbart. Endelig har jeg fått gehør:0) Guttens foreldre har reagert på mine utsagn og satt inn strakstiltak! Ingen voldelig spill...sagt fra til de andre foreldre at han ikke få lov å være inne for å spille. Så nå er det blitt mye utelek:0) Han har visst roet seg ned noen hakk,så det går den rette veien og bra er det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.