Gå til innhold

spyfobi

Gjest har du spyfobi???

Anbefalte innlegg

Gjest har du spyfobi???
Skrevet

blir kvalt og hyperventilerer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det vel ingen som akkurat nyter det å spy. Det er jo ingen behagelig opplevelse. Jeg svelger og svelger og prøver å unngå det å spy i det lengste. Men jeg vil ikke kalle det fobi av den grunn:-)

Skrevet

ble kurert da jeg fikk unger.

Ble også kurert da jeg fikk barn og hund....

Onsdag1365380628
Skrevet

Signerer....jeg synes det er helt jævlig å spy rett og slett. For meg kjennes det som om jeg blir kvalt og jeg får en følelse av panikk når jeg kjenner at det kommer. Dette har blitt verre med årene . Spydde hver dag under graviditetene, men dette er noe helt annet. Å tørke spy derimot går greit.

Gjest Nerda
Skrevet

Det har faktisk et navn - emetofobi. Angst for å oppkast og kvalme.

Jeg har en greie.. Jeg takler mitt eget om jeg skulle spy, men å tørke andres... Da spyr jeg selv nesten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...