Gå til innhold

Virker 30 days inn på medisinen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann... Jeg lurer på en ting, jeg går på Cipralex (eller billigversjonen som heter Escitalopram ratiopharm) og har kjøpt 30 days (på helsekost butikk), men er usikker på om den kan ha innvirkning på medisinen min... Ny her, og håper veldig på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg tror ikke at en krem basert på naturprodukter kan ha innvirkning på medisinen din.

Skrevet

Jeg visste ikke at det var piller, trodde det var noe man smurte på. Dermed vet jeg ikke.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Et viktig problem med slike produkter er at det ikke er noen krav til å teste ut bla slike ting som du spør om (interaksjoner) før de slippes ut på markedet. Dermed kan heller ingen gi deg et fornuftig svar.

Skrevet

Et viktig problem med slike produkter er at det ikke er noen krav til å teste ut bla slike ting som du spør om (interaksjoner) før de slippes ut på markedet. Dermed kan heller ingen gi deg et fornuftig svar.

Enkelte ganger inneholder slike kombinasjonsprodukter johannesurt. Det er det eneste _jeg_ vet at man ikke må ta sammen med SSRI. Snakker av erfaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...