dalisa Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Heisann... Jeg lurer på en ting, jeg går på Cipralex (eller billigversjonen som heter Escitalopram ratiopharm) og har kjøpt 30 days (på helsekost butikk), men er usikker på om den kan ha innvirkning på medisinen min... Ny her, og håper veldig på svar. 0 Siter
Babette Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Nei, jeg tror ikke at en krem basert på naturprodukter kan ha innvirkning på medisinen din. 0 Siter
Babette Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Jeg visste ikke at det var piller, trodde det var noe man smurte på. Dermed vet jeg ikke. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Et viktig problem med slike produkter er at det ikke er noen krav til å teste ut bla slike ting som du spør om (interaksjoner) før de slippes ut på markedet. Dermed kan heller ingen gi deg et fornuftig svar. 0 Siter
RedakTom Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Et viktig problem med slike produkter er at det ikke er noen krav til å teste ut bla slike ting som du spør om (interaksjoner) før de slippes ut på markedet. Dermed kan heller ingen gi deg et fornuftig svar. Enkelte ganger inneholder slike kombinasjonsprodukter johannesurt. Det er det eneste _jeg_ vet at man ikke må ta sammen med SSRI. Snakker av erfaring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.