Gjest Moderator Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Vennligst begrens innslagene av skravling i tråder på psykiatriforumet. Hvis dere ønsker å diskutere ting som ikke har med psykiatri å gjøre, så er det fint om andre fora benyttes. 0 Siter
rose23 Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Føler meg skylding, men med en stor horve av kninner, der flere sikkert er på en liten snurr fredagskveld.. Blir det lett slik. Ops og beklager. 0 Siter
Gjest synes jeg Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Jeg synes det var et uventet innspill akkurat nå. Jeg synes det er lenge siden det har vært så stabilt bra i forhold til skravling på dette forumet. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Jeg synes det var et uventet innspill akkurat nå. Jeg synes det er lenge siden det har vært så stabilt bra i forhold til skravling på dette forumet. Har slettet deler av tråder flere ganger som følge at at diskusjonen har blitt utflytende og dreid seg om helt andre ting enn psykiatri. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.