Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man få angst av å øke dosen AP? Kan man få angst av sobril?

Jeg hadde en virkelig dårlig dag her forleden. Jeg var tung om hjertet og tårene presset på bak øynene. Jeg måtte virkelig skjerpe meg for å bli med i samtalen. Så fikk jeg vite at jeg virket så rolig og tilfreds. Merkelig at man kan utstråle noe man ikke føler. Bra også. Fint å vite at man er en naturlig faker! At man kan stole på at ikke alt man føler på innsiden vises utad.

På den annen side. Det er ikke bra å holde ting inni seg hele tiden heller. I andre kulturer er det takhøyde for gråt og hysterisk latter, sinne og frustrasjon, dans og glede. Mens her oppe i det kalde nord skal alt være i det jevne, i det jevne.

Videoannonse
Annonse
Gjest En fordel
Skrevet

Har også den fordelen,ingen kan se på meg når jeg sliter. Det kan være angst eller tristhet,bare jeg vet. Det er bra! Kan dirre innvendig men det synes ikke på utsiden.

Folk burde få lov å vise alle slags følelser,men det er mest akseptert å bare være glad. Et vellykket ytre er ikke alltid et vellykket indre,tror folk undertrykker endel ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...