Gå til innhold

pappa sa jeg ljugde...

Anbefalte innlegg

Gjest bitterblue
Skrevet

jeg sa den gamle naboen forgrep seg... foreldre,stol på hva barnet sier!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje han ikke greide å se sannheten i øynene, og prøvde å overbevise både deg og seg selv om at det ikke var sant.

Gjest glemmer det aldri
Skrevet

Sant det.

Jeg ble helt hysterisk og protesterte desperat da foreldrene mine ringte etter "barnevakten" fra nabohuset. Men de brydde seg ikke. De dro på fest og jeg ble voldtatt 6- 7 år gammel.

Gjest another user
Skrevet

En måte å reagere på når man får sjokkerende nyheter er å fortrenge. Når han får litt tid på seg vil han kanskje forstå?

Ikke alle skjønner hva det vil si å bli utsatt for overgrep. Mange vil helst late som ingenting og synes det er pinlig å snakke om, mens atter andre blir overbeskyttende. Tror alt er like normalt.

Gjest Nerda
Skrevet

Den var guffen. Kan jo skjønne at det kanskje er noe foreldrene dine fornekter, og det må være jævlig for deg. Tør ikke selv tenke på hvordan jeg ville reagert om foreldrene mine ikke hadde hørt på meg

. Jeg ville betrodd meg til en helt nøytral person som jeg stolte på. Vet ikke hvor gammel du er jeg, men en lærer du liker, helsesøster, fastlegen? Denne tredjeparten kan hjelpe deg som har vært så uheldig i første rekke, og med å snakke med foreldrene dine.

Håper dere kan komme på nett med hverandre etter hvert!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Du har vært maksimalt uheldig! Ja, de skulle trodd deg. De skulle stoppet opp og hjulpet deg. Og de skulle beskyttet deg mot naboen. Du var bare barnet.

Men de skjønte det ikke. De fortrengte det kanskje. Din far sa til og med at du løy. Snakk om skuffelse for deg. Og snakk om stygg tabbe av din far.

Jeg er enig i det Nerda sier. Ta kontakt med noen andre- slik hun foreslår. Fastlegen har taushetsplikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...