Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har blitt psykisk forverret etter å sett Melodi Grand Prix igår?

Etter å ha sett alle freakshow fra Øst-Europa - tar det på psykisk :-)

Men at Norge kom på 20 plass, hadde jeg ikke trodd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg under noen omstendighet fått ødelagt psyken min en tøddel av å se på MGP, ja da hadde jeg sørenmeg satt som regel for meg selv inntil veldig videre, "ingen tv"!!!

:D

Skrevet

Hadde jeg under noen omstendighet fått ødelagt psyken min en tøddel av å se på MGP, ja da hadde jeg sørenmeg satt som regel for meg selv inntil veldig videre, "ingen tv"!!!

Enig meg deg. Men jeg var bedt på et sånt MGP-party...ellers synes jeg MGP er konsentrert drit.....:-)

Skrevet

.....eller misforsto jeg deg 200eek ? mulig du liker MGP?

Skrevet

Hva med deg Berrefjord ? Hva synes du?

Skrevet

.....eller misforsto jeg deg 200eek ? mulig du liker MGP?

Jeg prøvde å legge et svar basert på litt humor men ordla meg kanskje dårlig.

Jeg mente at hvis ens psyke er så skjør at den blir forverret ved å se et tv.program, da burde en holde seg unna tv generellt :)

Jeg synes faktisk om MGP. Gikk en del år jeg ikke gadd se det for jeg syntes det var så dårlig. Men jeg synes det har tatt seg opp og kan by på mye variert.

Tar heller ikke slikt særlig seriøst, det er underholdende på en avslappet måte for meg dette :)

Skrevet

Jeg prøvde å legge et svar basert på litt humor men ordla meg kanskje dårlig.

Jeg mente at hvis ens psyke er så skjør at den blir forverret ved å se et tv.program, da burde en holde seg unna tv generellt :)

Jeg synes faktisk om MGP. Gikk en del år jeg ikke gadd se det for jeg syntes det var så dårlig. Men jeg synes det har tatt seg opp og kan by på mye variert.

Tar heller ikke slikt særlig seriøst, det er underholdende på en avslappet måte for meg dette :)

Neida 200eek - jeg skjønte ironien - mulig det var JEG som ordla meg feil....

Du er kuul ! ....med det du skrev ...:-)

Gjest segunda
Skrevet

Den norske melodien var ikke noe særlig. Jeg var sammen med andre mennesker i går kveld ellers hadde jeg ikke vist noe om MGP. Jeg tok ikke psykisk skade av å se på programmet siden jeg var i godt selskap ellers.

Jeg hørte til og med tyske sangen på slutten og hadde ikke lagt merke til den før.

Skrevet

Neida 200eek - jeg skjønte ironien - mulig det var JEG som ordla meg feil....

Du er kuul ! ....med det du skrev ...:-)

He he, da fant vi nå ut av vi i allefall er enige da Olav Femte, ække dårlig det :D

Skrevet

He he, da fant vi nå ut av vi i allefall er enige da Olav Femte, ække dårlig det :D

Vi er enige vøttø.... ha en fin søndag !

Skrevet

Vi er enige vøttø.... ha en fin søndag !

You to :D

Gjest Istapp
Skrevet

Ikke forverret nei,koste meg med cider og godt humør :-)

Likte endel av sangene ;)

Gjest berrefjord
Skrevet

Hva med deg Berrefjord ? Hva synes du?

Var det MGP i går sier du? Det har jeg ikke fått med meg.

Gjest EUPF58
Skrevet

Enig meg deg. Men jeg var bedt på et sånt MGP-party...ellers synes jeg MGP er konsentrert drit.....:-)

Likte ikke baladene,Russland,Hellas,Tyrkia eller Sverige.Det er ikke nok med en person og en gitar.ESC er ett show hvor det er påkrevd minst 3-6 personer på scenen.De fleste øst-europeiske som sang på engelsjk var meget bra.Spesielt Romania.Ble litt overaskat over at flere nasjoner satset på store damer.Av samtlige var Island best.Synes det er kuult å blande gammelt og nytt. Electronica eller trance er bare moderne,og kan som vi så godt brukes i ESC-MGP.Ble overrasket over at Tyskland vant,synes hun ikke hadde bra nok stemme,men man kan altså vinne om man synger på engelsk og jenta er vakker og ung nok.Synes det var kjedelig med så mye svart.MEN sangen var bra nok for europa,så da så.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...