Gå til innhold

(Frustrasjonsnotat)


Gjest dingdongwollaballabingbong

Anbefalte innlegg

Gjest dingdongwollaballabingbong

Jeg hater å gå inn på DOL og se at 100 nyeste flyter over av én tråd. I alle fall når det er et resultat av at én person bare MÅ kverulere!

Vennligst slutt med å slenge verbalt oppkast over hele hundre nyeste!

Takk for oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest forfulgt

Synd at en enkeltperson skal kunne ødelegge så jævlig. Jeg synes ikke det er noe ok å være her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skifte tema?

Synd at en enkeltperson skal kunne ødelegge så jævlig. Jeg synes ikke det er noe ok å være her nå.

Dersom du ønsker diskutere noe annet så kan du kanskje starte en ny tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ jo ikke bruke 100 nyeste da? Gå direkte på forumene og ignorer tråder du ikke vil være en del av. Det er ikke verre enn det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dingdongwollaballabingbong

Dersom du ønsker diskutere noe annet så kan du kanskje starte en ny tråd?

Det er forsåvidt sant, men man starter jo en tråd fordi man ønsker svar. Og hvis innlegget drukner blant alt det verbale søppelet, så funker det jo ikke akkurat så bra å starte en ny tråd....

Alle har rett til å si sin mening, diskutere det de vil og så mye de vil - men det kunne kanskje vært en høflig gest å moderere seg selv littegrann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forfulgt

Dersom du ønsker diskutere noe annet så kan du kanskje starte en ny tråd?

Skjønner ikke hva du mener nå. Sier du at jeg har skiftet tema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kverulanten 1958

Beklager,men jeg leste ikke ditt innlegg før jeg hadde lagt inn mitt "oppkast" var det det du sa? Får jeg 5 meldiger av samme kaliber,trekker jeg meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

Jeg synes diskusjonene og kveruleringene er interessante.

Liker det bedre enn innlegg om hva man skal ha til middag og lange interntråder mellom "gjengen" her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dingdongwollaballabingbong

Beklager,men jeg leste ikke ditt innlegg før jeg hadde lagt inn mitt "oppkast" var det det du sa? Får jeg 5 meldiger av samme kaliber,trekker jeg meg.

Hva er det du snakker om? Startinnlegget mitt er mange dager gammelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...