Gå til innhold

Småprat Dolere?


Spenning

Anbefalte innlegg

Finnes det noen igjen av Dere?

Har ikke vært her på evigheter og har kun kontakt med noen få av dere.

Gi gjerne livstegn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SoriaMoria (SMoria)

Næmmen, jøss! Det var jaggu lenge siden jeg har sett dét nicket.

Småprat-folket er vel mer eller mindre spredd mange fosrkjellige steder nå, dessverre. Ja hvis ikke alle andre enn meg sitter på en felles chat et eller annet sted da. *hehe*

Eventuelle aktuelle sider og/ eller chat'er, må nesten andre enn meg opplyse deg om.

Artig å se nicket ditt i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsvinner aldri helt ;-)

Hei, det var hyggelig å se dit nick igjen, lenge siden nå.

Håper du / dere har det bra.

Vi har en restaurant her som heter restaurant ALANA :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det var hyggelig å se dit nick igjen, lenge siden nå.

Håper du / dere har det bra.

Vi har en restaurant her som heter restaurant ALANA :-)

Regner med at du tenker på meg hver gang du ser den da! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at du tenker på meg hver gang du ser den da! :-D

Selvfølgelig tenker jeg på den sjenerte rødming da :-)

Håper du har det bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig tenker jeg på den sjenerte rødming da :-)

Håper du har det bra

Stemmer, det var det inntrykket du hadde. Haha.

Joda, har det fint jeg. Håper det samme med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her, men med nytt nick. Har vært her bare en liten stund i denne omgangen og forsvinner nok snart igjen.

Ble kasta ut og forvist for godt - opptil flere ganger. Det gamle nicket mitt er det nå noen som har knabba eller kanskje det er sperret.

Sør krangler like mye som før, men de andre nickene er stort sett borte. Artig å se nicket ditt etter flere år:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kranglefanten 1958

Selvfølgelig tenker jeg på den sjenerte rødming da :-)

Håper du har det bra

Er det lov til å diskutere rasisme,USA,jøder og palestina? Synes det er rart at Israel tar så hardt i,de som fikk ett land etter 2 verdenskrig pga Hitler.Burde ikke de ligge litt lavere i terrenget en å provosere fram negativitet og dårlig omtale?

En annen ting er at Tyskland har driti seg ut en gang og drept 6 millioner mennesker+.Mens USA ikke har sluttet å krige,men kriger for olje og demokrati.Slutter USA å gå til krig,når de har drept 6 millioner "ikke kristne"? Bare lurer,siden jeg hater USA av hele mitt hjerte.De vet jo ikke forskjell på sosialister og kommunister.Det er da stor forskjell på Gerhardsen og Krutsjov?

Hvis jødene i USA maser mer om nazister,skal jeg mase om KKK og korsbrenning.En neger er vel verdt like mye som en jøde? (Å huff nå sa jeg hvist noe feil igjen,en afro-amerikaner er verdt like mye som en israeler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...