Gjest Somme Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Har postet dette under Almenn Sluttet med Cipralex sist høst. Dette gikk gradvis, men likevel fikk jeg plager med kvalme og magesmerter. Dette har jeg fremdeles. Så nå lurer jeg på hvordan få vekk dette fra kroppen helt. Hvis dette i det hele tatt er mulig. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Medisinene er ute av kroppen for mange måneder siden. 0 Siter
Gjest Somme Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Medisinene er ute av kroppen for mange måneder siden. Nei, medisinrester kan henge igjen i måneder hos enkelte. Noen har plager i flere år etterpå, og det er ikke å stikke under en stol, selv om nedtrappingen har gått gradvis. 0 Siter
Gjest Somme Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Typiske angstsymptomer? Kvalme og smerter, stikking/prikking i armer. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Nei, medisinrester kan henge igjen i måneder hos enkelte. Noen har plager i flere år etterpå, og det er ikke å stikke under en stol, selv om nedtrappingen har gått gradvis. ''Nei, medisinrester kan henge igjen i måneder hos enkelte.'' Fortell meg mer om dette - evt referanser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.